Gå til innhold

Den menneskehandeltiltalte finansmannen Jefferey Epstein funnet død i fengselet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/XgEKem/finansmann-jeffrey-epstein-66-funnet-doed-i-varetekt

66-åringen har sittet i varetekt siden han ble arrestert 6. juli og er tiltalt for menneskehandel. Ifølge tiltalen skal Epstein ha utnyttet flere titalls midreårige jenter helt ned i 14-årsalder i New York og Florida gjennom flere år helt tilbake til tidlig på 2000-tallet.

Omgangskretsen til finansmannen omfatter en lange rekke kjente personer. Bill Clinton, Kevin Spacey,  og prins Andrew har besøkt Epstein på hans private øy. President Donald Trump har også pleid omgang med 66-åringen.

Er nok mange rike, kjente og mektige personer som puster lettet ut nå. 

Man kan nok si det var svært beleilig at han døde akkurat nå, og man tenker sitt.

Anonymkode: a320e...86b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gargamel
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/XgEKem/finansmann-jeffrey-epstein-66-funnet-doed-i-varetekt

66-åringen har sittet i varetekt siden han ble arrestert 6. juli og er tiltalt for menneskehandel. Ifølge tiltalen skal Epstein ha utnyttet flere titalls midreårige jenter helt ned i 14-årsalder i New York og Florida gjennom flere år helt tilbake til tidlig på 2000-tallet.

Omgangskretsen til finansmannen omfatter en lange rekke kjente personer. Bill Clinton, Kevin Spacey,  og prins Andrew har besøkt Epstein på hans private øy. President Donald Trump har også pleid omgang med 66-åringen.

Er nok mange rike, kjente og mektige personer som puster lettet ut nå. 

Man kan nok si det var svært beleilig at han døde akkurat nå, og man tenker sitt.

Anonymkode: a320e...86b

Jeg tenker ikke mitt. En sånn mann har stort kontaktnett og jeg synes ikke man skal mistenkeliggjøre hele omgangskretsen hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Gargamel skrev:

Jeg tenker ikke mitt. En sånn mann har stort kontaktnett og jeg synes ikke man skal mistenkeliggjøre hele omgangskretsen hans.

Det "selvmordet" kom svært beleilig. USAs justisminister William Barr sier det var «alvorlige uregelmessigheter» ved fengselet, tilfeldigvis sluttet overvåkningskameraet å virke. Man tenker sitt ja.

Anonymkode: a320e...86b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En forferdelig skjebne for et menneske. Alle vil ha " en bit" av disse berømthetene. Kan ikke være lett for dem og familien deres.

Anonymkode: f2b8f...9be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, Gargamel said:

Jeg tenker ikke mitt. En sånn mann har stort kontaktnett og jeg synes ikke man skal mistenkeliggjøre hele omgangskretsen hans.

Du syntes ikke denne saken stinker? Mannen ble tiltalt etter å ha sluppet latterlig lett fra det for ca 10 år siden, og han dør av selvmord etter at blir tatt av selvmordsvakt kvelden før, vaktene slutter å gå runder og celle-kameraten blir flyttet. Kameratet sluttet visstnok også å fungere. I dette fengelet er det 21 år siden forrige selvmord.

Den mest profilerte fangen i amerikanske fengsler, og vaktene gadd ikke å sjekke opp på han, etter at han angivelig hadde prøvd å tatt selvmord? Det stemmer rett og slett ikke. USA er et råttent land.

 

Anonymkode: 96cbb...2de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke alt som er så lett når hele systemet er " pihl råttent". Bare menneskelig tragedie.

Anonymkode: f2b8f...9be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
På 13.8.2019 den 23.04, AnonymBruker skrev:

Du syntes ikke denne saken stinker? Mannen ble tiltalt etter å ha sluppet latterlig lett fra det for ca 10 år siden, og han dør av selvmord etter at blir tatt av selvmordsvakt kvelden før, vaktene slutter å gå runder og celle-kameraten blir flyttet. Kameratet sluttet visstnok også å fungere. I dette fengelet er det 21 år siden forrige selvmord.

Den mest profilerte fangen i amerikanske fengsler, og vaktene gadd ikke å sjekke opp på han, etter at han angivelig hadde prøvd å tatt selvmord? Det stemmer rett og slett ikke. USA er et råttent land.

 

Anonymkode: 96cbb...2de

OK, nå kjenner jeg bittelitt til det. Jeg synes fortsatt den enkleste forklaringen er selvmord. Han overlevde første forsøk, og ville vel gjerne fortalt det dersom det var en drapsmann på cella. Han var ikke død da de fant ham andre gang heller, men døde på sykehus. 

Rart om en leiemorder er så slurvete at han må ha to forsøk og mislykkes begge gangene. Hvorfor tro på konspirasjon når det kan forklares med vanlig inkompetanse? 

Jeg ser at Trump selv retweetet at  "Jeffrey satt på informasjon om Bill Clinton. Nå er han død.". Det skal sies at det originale tweetet var fra en komiker. Man kan velge selv om det er en utrolig smakløs vits eller en enda mer utrolig anklage mot Bill Clinton. Litt sånn dobbelt budskap som populister er dyktige på. Vagt nok til å sno seg unna om man blir konfrontert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...