Gå til innhold

Bygningsstøv, helsefarlig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg bor midt på oppi et område hbor det drives med å bygge masse lavblokker pluss butikker. Er ganske frustrerende å bo i et slikt område tiltider for det er bråk hele dagen pluss gravemaskiner og lastebiler pluss en haug med arbeidsfolk og alt over hodet på meg når jeg går ut døren. Det er utrolig mye bråk fra tidlig morgen til kveld. Og de kommer til å holde på med dette prosjektet i ganske så lang tid fremover. Det skal bygges boliger til 200 familier. 

Jeg lurer på dette med åpne vinduer og bygningsstøv. Jeg fikk beskjed om at det er lurt å ha vinduer igjen pga støvet og at jeg får nok luft via  ventilasjonsanlegg som renser luften / noe jeg ikke føler gir nok luft. Luften virker tung så jeg åpner vinduene.  

Noen som vet om det er mye støv som er farlig for helsen med slik byggevirksomhet? Er nesten irritert på at de bygger alle disse boligene her for dette er ufattelig plagsomt men sånn er det. 

Anonymkode: 4f5ce...ddd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...