Jump to content
AnonymBruker

Sluttet med antidepressiva

Recommended Posts

AnonymBruker

Hei. Jeg har trappet ned med antidepressiva i 4 uker, det har gått greit, men har nå den siste tiden vært veldig slapp og trøtt og lurer på om det kan være en bivirkning 😲

Anonymkode: cef59...a88

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kanskje du er litt deppa...?

Anonymkode: 95dd9...cd8

Wenche Haugan

Ja kanskje jeg er det 😲 er litt opp og ned i humøret merker jeg. Håper det gir seg. Er så slitsomt 🥺

Jeg har også sluttet nå nylig men jeg opplever ikke akkurat det som noe tap. Jeg har trappet ned  i forkant og kanskje litt fort. Håper ikke for fort. Kan imidlertid ta medisin når jeg trenger var siste anbefaling jeg fikk.

AnonymBruker

Hvordan trapper dere ned?  

Anonymkode: e98b0...5c1

Til slutt bare morgen dosen  og så ingenting. Men det er veldig vanskelig også fordi jeg har tatt medisin mot høyt blodtrykk og kolestrol og vanndrivende pluss zeldox. Lurer på hva som egentlig feiler meg og jeg egentlig har kreft men samfunnet prioriterer ikke min sosiale bakgrunn og aldersgruppe. Er virkelig sjaber nå om dagen ,men drar meg etter håret og tenker hvor heldig jeg er som har tak over hodet og mat på bordet og klarer det lille jeg klarer. Men blir ganske oppgitt over alle de fæle og triste nyhetene. Politikerene blir helt uforståelig med mitt baktepoe. Vi må alle tenke vårt for i samme båt tror jeg ikke vi er lenger.

Har inntrykk av at medisinfagett har fått " kalde føtter" m.h.p antipsykotikum og en del medisin mot psykisk lidelse. Forskningen har jo spent ben på gamnelt tankegods før og snudd opp ned på alt. Dette er ikke lett. Man bør sjekke mer tror jeg. Legen sa sist jeg bare skulle ta når jeg " trengte det".  Tar det med ro og prøver å finne et akseptabelt minimumsinntak.. Men jeg har fornyet resept liggende i systemet i ett år ettersom jeg forstod.

Må kanskje bestille ny time og ta en ny tur til legen. Jeg får se.

Annonse

Legene har så altfor mye å tenke på i dag tror jeg. Sikkert mye på hjemmebane også. Kanskje venter syke barn hjemme.  Vi må alle tenke vårt i dag.

God bedring til dere.😊