Guest Surrehuggu Posted August 31 Hørt om han som var så fascinert av Houdini? I tillegg var han veldig myk, så en dag bestemte han seg for å forsøke å krype inn i sitt eget rasshøl og forsvinne. Siden har ingen sett ham. Flere her med mer eller mindre dårlige vitser? 🤣 0 Quote Share this post Link to post Share on other sites
stjernestøv Posted August 31 Hørt om eplet som skulle på discotek? Kom ikke inn for i døra stod det en eplenektar 0 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest Surrehuggu Posted August 31 * Hva sa Snøhvit da hun satte seg på nesa til Pinnochio? -Lyv, Pinnochio! Lyv! * Hvem fant opp drikken 7-up? Det var de syv små dverger da de så Snøhvit bade naken i dammen. 0 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest Surrehuggu Posted August 31 Min neste ektemann: Hans Tore Lem 0 Quote Share this post Link to post Share on other sites
AnonymBruker Posted August 31 43 minutter siden, Surrehuggu skrev: * Hva sa Snøhvit da hun satte seg på nesa til Pinnochio? -Lyv, Pinnochio! Lyv! * Hvem fant opp drikken 7-up? Det var de syv små dverger da de så Snøhvit bade naken i dammen. 2 minutter siden, Surrehuggu skrev: Min neste ektemann: Hans Tore Lem Nå tror jeg du bør roe deg ned litt. Anonymkode: a7150...1ba 0 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest Surrehuggu Posted August 31 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nå tror jeg du bør roe deg ned litt. Anonymkode: a7150...1ba Ok, hvorfor det? 0 Quote Share this post Link to post Share on other sites
AnonymBruker Posted August 31 Vill du gå ned i vekt uten å slanke deg og å trene? Gå deg vill i fjellet. De sier alltid til pressen når de finner deg: Funnet i god form. Anonymkode: 70e1d...bfc 0 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest Surrehuggu Posted August 31 (edited) 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: 😆 Edited August 31 by Surrehuggu 0 Quote Share this post Link to post Share on other sites
AnonymBruker Posted August 31 Det var engang en mann med topp fiskeutstyr som sto ved elven og fisken, men mannen fikk ikke noe fisk så han ga opp. Senere kom en gutt med en kvist og et snøre. Han fikk heller ingen fisk . Anonymkode: cd3a7...338 0 Quote Share this post Link to post Share on other sites