Gå til innhold

Legen sa jeg hadde psykose, tenk om det bare var en misforståelse


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fått økt medisiner og distansert meg fra tankene som ble oppfattet psykotiske

men føler ikke det var psykose, mer en misforståelse jeg hadde 

Er det vanlig å bli bedre av psykose etter bare en dag eller to med økt medisin om man fikk depot fra før? Eller tyder det mot at det ikke var psykose

Anonymkode: dd713...50c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fått økt medisiner og distansert meg fra tankene som ble oppfattet psykotiske

men føler ikke det var psykose, mer en misforståelse jeg hadde 

Er det vanlig å bli bedre av psykose etter bare en dag eller to med økt medisin om man fikk depot fra før? Eller tyder det mot at det ikke var psykose

Anonymkode: dd713...50c

Når jeg har blitt psykotisk,  så blir jeg raskt bedre med økt medisinering og skjerming. Hva som fungerer best vet jeg ikke da begge tiltakene har blitt gjort samtidig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, emilie321 skrev:

Når jeg har blitt psykotisk,  så blir jeg raskt bedre med økt medisinering og skjerming. Hva som fungerer best vet jeg ikke da begge tiltakene har blitt gjort samtidig 

Tok en mnd ellerno å komme ut av psykosen i 2012 og nå med en gang? Nei jeg tror ikke jeg hadde psykose denne gangen 

Anonymkode: dd713...50c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...