Gå til innhold

Kunsten å velge.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

"Jeg velger meg april "sa den store dikteren da kunstnerens hadde satt seg stevne å skrive om alle måneder. Kun april var igjen da de andre var valgt av andre. Allikevel sa han " Jeg velger meg april". Denne historien ble fortalt oss på barneskolen i norsktimen. Nå er vi ikke alle store diktere men da:

Kommunevalget går over to dager her så jeg stilte meg opp i kø i dag og foretok mine valg til kommune, fylkesting og kirkevalg. Jeg valgte en bedre by og helse i all åpenhet og krysset av så godt jeg kunne og ikke flere kryss en var tilatt nederst på lista. Så borgerplikten er i boks for denne gang. Bare synd jeg ikke hadde en slant til Frelsesarmeens gryte som alltid er til stede her tradisjonen tro.

Men når jeg stod der sammen med en masse ukjente og samtidig litt kjente da språket jo er det samme så slo det meg veldig hvordan det er ting som nok ikke er bra for noen.

Håper jeg selv har gjort et godt valg og ønsket alle dere et Godt Valg.😊

Anonymkode: bbecd...40a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk også stemt i dag, men kirkevalget droppet jeg. Det får de som tror ta seg av. Jeg har tenkt på å melde meg ut av kirken i minst ti år, men har ikke fått rotet meg til det.

Det blir spennende å se hvordan det går i år :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...