Gå til innhold

Kjøper du ofte nye klær?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

11 minutter siden, Lillemus skrev:

Jeg oppdaget i dag at det faktisk er mulig å bruke tid på å sitte og google treningssokker også... Utrolig mye forskjellig som finnes! Jeg har bare ett - ETT! - brukanes par og det holder jo ikke!

Jeg klarte å bruke en time på xxl med et gavekort på 300 til kjøp av sokker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe budsjett for klær, så bruker å ta det på feriebudsjettet, altså handler klær når jeg er på ferie/turer i utlandet, der det også er litt rimeligere priser.  Unntaket er vintertøy og sko samt sports/tur klær, men kjøper det helst på nett. Samtidig vet jeg at jeg om høsten bruker å ha en svakhet for trøsteshopping, så kanskje jeg burde satt av et par tusen til et eller annet mykt kamuflasjefarget. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, frosken skrev:

 

MEN jeg har vært veldig flink i dag. Til tross for masse fint treningstøy i sportsbutikken med fine tursko, så kjøpte jeg ingenting! 

Veldig veldig flink! 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper alt for lite klær, går igjen i det samme hele tiden. Må skjerpe meg, men finner lite i min størrelse som jeg liker. Er nok ganske sær. Gleder meg til jeg har gått ned 6-7 kg til, da trenger jeg kanskje ikke å gå på avdelingen for store lengre. Da blir også utvalget betydelig større. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Jeg har aldri vært noen overforbruker av klær. Etter jeg ble feit av medisiner, så enda mindre. Jeg har liksom 1 butikk å velge i, og det er dressman xl. Tipper jeg kjøper sko og klær for 1000-2000 i året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg kjøper ikke mye eller ofte klær, jeg liker så lite - dvs. det er så lite jeg synes ser bra ut på meg. Så jeg har klærne lenge hvis jeg først har fått dem i hus. På den annen side liker jeg følelsen av å ha gjort et godt kjøp, så noen få salgsvarer blir det som regel - hvis det er noe igjen i str.38 eller 40 da, det pleier å være ganske utplukket... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg handler masse klær som er for små :( Fikk fire dongeribukser i dag, blir en stund til de passer. Men kjøpte to sports bher som var perfekt for meg, så jeg bestillte to til. 

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg handler masse klær som er for små :( Fikk fire dongeribukser i dag, blir en stund til de passer. Men kjøpte to sports bher som var perfekt for meg, så jeg bestillte to til. 

Husk at du har returrett når du kjøper ting på nett. Selger er pålagt å legge ved info om dette i forsendelsen.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Xtra skrev:

Husk at du har returrett når du kjøper ting på nett. Selger er pålagt å legge ved info om dette i forsendelsen.

Ok. Målet er jo å komme i de buksene. Det er og mye styr med å sende tilbake osv. Har flere bluser og som magen tyter ut i,men mitt mål er jo å gå ned i vekt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Målet er jo å komme i de buksene. Det er og mye styr med å sende tilbake osv. Har flere bluser og som magen tyter ut i,men mitt mål er jo å gå ned i vekt. 

Samme her...

men jeg har lyst å kjøpe noe som passer i mellomtiden 

Endret av elina777
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, elina777 skrev:

Samme her...

men jeg har lyst å kjøpe noe som passer i mellomtiden 

Bukser i superstretch er gull!

Anonymkode: 7495c...e85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, elina777 skrev:

Samme her...

men jeg har lyst å kjøpe noe som passer i mellomtiden 

Ja det var det jeg ville og, ha dongeri bukser som passet nå men det gikk jo ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, stjernestøv skrev:

Jeg handler masse klær som er for små :( Fikk fire dongeribukser i dag, blir en stund til de passer. Men kjøpte to sports bher som var perfekt for meg, så jeg bestillte to til. 

Da dropper du å kjøpe den sjokoladekaka...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lillemus skrev:

Da dropper du å kjøpe den sjokoladekaka...

Har bestilt den jeg nå og gleder meg veldig masse til å spise den,trenger en utskjeielse nå for at jeg skal holde ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Har bestilt den jeg nå og gleder meg veldig masse til å spise den,trenger en utskjeielse nå for at jeg skal holde ut. 

Hva slags sjokoladekake er det egentlig snakk om? Hvor stor er den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...