Gå til innhold

Kjøper du ofte nye klær?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Lillemus skrev:

Hva slags sjokoladekake er det egentlig snakk om? Hvor stor er den?

Den er mellomstor og jeg skal dele med meg, ville ta liten men når han spurte om jeg ville ha mellomstor sa jeg ja. Liten er ekstremt liten,men burde vel tatt den. Den er bare helt nydelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Den er mellomstor og jeg skal dele med meg, ville ta liten men når han spurte om jeg ville ha mellomstor sa jeg ja. Liten er ekstremt liten,men burde vel tatt den. Den er bare helt nydelig. 

Ja vel, men da trenger du ikke komme om to dager og klage over at du ikke går ned i vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lillemus skrev:

Ja vel, men da trenger du ikke komme om to dager og klage over at du ikke går ned i vekt.

Nei skal ikke det, er fredag jeg skal spise kake og vet jeg vil gå opp av det. Velger å unne meg det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Nei skal ikke det, er fredag jeg skal spise kake og vet jeg vil gå opp av det. Velger å unne meg det. 

Går i surr i ukedagene her, da trenger du ikke komme over helgen og klage på at du ikke går ned i vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Lillemus skrev:

Går i surr i ukedagene her, da trenger du ikke komme over helgen og klage på at du ikke går ned i vekt.

Skal ikke det. Skjerper meg på mandag eller søndag igjen og da forventer jeg å gå ned i vekt til fredag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ofte det man lett misforstår synes jeg ( ut fra egne mye bitre erfaringer). Det er ikke seg selv man trenger å endre men vanene. Alt er ofte ikke så lett.

Anonymkode: 5d359...38e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ofte det man lett misforstår synes jeg ( ut fra egne mye bitre erfaringer). Det er ikke seg selv man trenger å endre men vanene. Alt er ofte ikke så lett.

Anonymkode: 5d359...38e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper en del klær og kler meg alltid pent på jobb.  Hjemme liker jeg i gå i leggings og t-skjorte.  Jeg har kjøpt jeans og skjorte nå i høst og venter på regnjakke og kjole som jeg har bestilt.  Da er jeg fornøyd denne høsten og så får vi se hva blir senere.

Anonymkode: 8b0c2...0c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klær er hobbyen min. På den måten at jeg på en måte dyrker klesstilen min litt. Liker å ha klær ingen andre har og kjøper mest brukt som jeg finner på Fretex, eBay, Finn osv. Det blir dermed ikke så mye penger jeg bruker på klær. Mer tid;) Om noe står i skapet ubrukt i mer enn 2 år gir jeg det videre til gjenvinning igjen. Sånn sett hat jeg et veldig miljøbevisst forhold til klær.

Anonymkode: 6f916...c40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper mer klær enn det jeg mener burde være nødvendig. Men det skyldes altfor mye "oj, faen...." Og sko går jeg ihjel nesten før jeg rekker å få dem i hus. Men nå var jeg lur. Istedenfor å bruke 3000 kroners fjellstøvla på tur i skogen, kjøpte jeg dugandes støvler på forsvarsutsalg til 1000 kr. I sommer har jeg gått ihjel høyre såle på et par fjellstøvler, slitt ut såla på et par Hoka "fjellstøvler", og joggeskoa, som knapt blir brukt, er ganske slitne de også. Jeg må vaske klærne ofte også, og på ikke-skånsom vask, så de blir fort slitt. Hender jeg kjøper noe bare fordi jeg har lyst på, men det er egentlig aldri noe jeg ikke får bruk for. Er det noe jeg får lyst på, er det gjerne fordi plagget har litt andre engenskaper enn klærne jeg allerede har. Eller hvis jeg finner noe jeg syns er veldig behagelig å gå i og som er praktiske plagg, kan jeg kjøpe flere like.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart vi sliter alle med vårt tror jeg i dag av feilbruk av ressurser. Jeg ser tydelig i dag at mange lass vi sendte til gjenvinning kanskje kunne vært videresolgt og mange nye innkjøp kunne vært unngått. Det er mye man kunne ordnet med selv også og ikke oppsøkt hjelp for. Folk sliter alle med sitt i dag av feilbruk av ressurser tror jeg. Ikke bare ungdommen som gjør det tror jeg. Men man kan jo alltid bli mere bevisst.

Anonymkode: 5d359...38e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.9.2019 den 13.44, Lillemus skrev:

Går i surr i ukedagene her, da trenger du ikke komme over helgen og klage på at du ikke går ned i vekt.

Handler ikke denne tråden om kleskjøp?

Anonymkode: 8b0c2...0c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Handler ikke denne tråden om kleskjøp?

Anonymkode: 8b0c2...0c3

Herregud - jeg har tydeligvis svart i helt feil tråd... 😂 Er det mulig?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Lillemus skrev:

Herregud - jeg har tydeligvis svart i helt feil tråd... 😂 Er det mulig?!

Det er greit, men jeg forstår ikke sammenhengen.

Anonymkode: 8b0c2...0c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er greit, men jeg forstår ikke sammenhengen.

Anonymkode: 8b0c2...0c3

Bladde meg bakover i tråden og jeg har ikke svart i feil tråd, men kommenterte på noe Stjernestøv sa og så eskalerte det litt. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Lillemus skrev:

Bladde meg bakover i tråden og jeg har ikke svart i feil tråd, men kommenterte på noe Stjernestøv sa og så eskalerte det litt. :) 

Jeg forstår uansett ikke sammenhengen, men dere kan kommunisere og kommentere som dere vil uavhengig av meg.

Anonymkode: 8b0c2...0c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår uansett ikke sammenhengen, men dere kan kommunisere og kommentere som dere vil uavhengig av meg.

Anonymkode: 8b0c2...0c3

Sammenhengen er så enkel som at hun hadde kjøpt seg noen nye bukser som hun ikke fikk på seg og ble så sur over at hun ikke hadde gått ned så mye i vekt som hun ønsket at hun bestemte seg for å kjøpe en sjokoladekake... Og det kommenterte jeg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Lillemus skrev:

Sammenhengen er så enkel som at hun hadde kjøpt seg noen nye bukser som hun ikke fikk på seg og ble så sur over at hun ikke hadde gått ned så mye i vekt som hun ønsket at hun bestemte seg for å kjøpe en sjokoladekake... Og det kommenterte jeg på.

Var det i denne tråden eller en annen?

Anonymkode: 8b0c2...0c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...