Gå til innhold

Kjøper du ofte nye klær?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

14 minutter siden, Lillemus skrev:

I denne tråden. :) 

Jeg bladde bakover i tråden, og forstår ikke et kvekk.  I rest my case.

Anonymkode: 8b0c2...0c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bladde bakover i tråden, og forstår ikke et kvekk.  I rest my case.

Anonymkode: 8b0c2...0c3

Da er det nok helst vilja det går på, for selv jeg så sammenhengen i det der.

Stjernestøv skriver: - Jeg handler masse klær som er for små :( Fikk fire dongeribukser i dag, blir en stund til de passer. Men kjøpte to sports bher som var perfekt for meg, så jeg bestillte to til.

Lillemus svarer: Da dropper du å kjøpe den sjokoladekaka...

Opplagt har det vært en tråd hvor Stjernestøv har snakket om en sjokoladekake hun vil ha. Samtidig vet jo hele DOL at Stjernestøv klager på overvekt og vil slanke seg.

Hvis du ikke blar deg bakover, men starter på begynnelsen og leser fremover, kanskje du forstår sammenhengen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Trine skrev:

Hvis du ikke blar deg bakover, men starter på begynnelsen og leser fremover, kanskje du forstår sammenhengen :D

Jeg tror det var sjokoladekaka som forvirret - den var muligens nevnt i en annen tråd i utgangspunktet... :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.9.2019 den 10.12, Lillemus skrev:

Jeg tror det var sjokoladekaka som forvirret - den var muligens nevnt i en annen tråd i utgangspunktet... :) 

Joda, Var ikke noe snakk om sjokoladekake i denne tråden, så den kom litt brått på. Men det er jo lov å bruke hodet litt da 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Trine skrev:

Joda, Var ikke noe snakk om sjokoladekake i denne tråden, så den kom litt brått på. Men det er jo lov å bruke hodet litt da 😂

Jeg ante ingenting om at Stjernestøv klager mye over slanking.  Denne sjokoladebiten betyr ingenting for meg, men det var bare ikke lett å forstå.  Jeg kommer ikke til å memorere slike opplysninger videre og har aldri gjort det.  Jeg sveiper innom av og til når jeg kjeder meg f.eks. når jeg er syk og kan da ikke gjøre så mye annet.

Anonymkode: 8b0c2...0c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ante ingenting om at Stjernestøv klager mye over slanking.  Denne sjokoladebiten betyr ingenting for meg, men det var bare ikke lett å forstå.  Jeg kommer ikke til å memorere slike opplysninger videre og har aldri gjort det.  Jeg sveiper innom av og til når jeg kjeder meg f.eks. når jeg er syk og kan da ikke gjøre så mye annet.

Anonymkode: 8b0c2...0c3

Noen av oss er for mye her inne og har vært her i over 20 år... Da vet man etterhvert mye om de andre faste brukerne. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ante ingenting om at Stjernestøv klager mye over slanking.  Denne sjokoladebiten betyr ingenting for meg, men det var bare ikke lett å forstå.  Jeg kommer ikke til å memorere slike opplysninger videre og har aldri gjort det.  Jeg sveiper innom av og til når jeg kjeder meg f.eks. når jeg er syk og kan da ikke gjøre så mye annet.

Anonymkode: 8b0c2...0c3

Men da er det vel kanskje like greit å bare akseptere at du ikke henger med. Du trenger jo ikke påpeke det så veldig. Er man bare innom av og til, kan man ikke forvente å skjønne alle kommentarer her inne ;) Da lar man de bare passere uten å vie dem noe oppmerksomhet. Men uansett, nå vet du at Stjernestøv er evig på slankern og hiver innpå med mat og annet spiselig støtt og stadig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Trine skrev:

Men da er det vel kanskje like greit å bare akseptere at du ikke henger med. Du trenger jo ikke påpeke det så veldig. Er man bare innom av og til, kan man ikke forvente å skjønne alle kommentarer her inne ;) Da lar man de bare passere uten å vie dem noe oppmerksomhet. Men uansett, nå vet du at Stjernestøv er evig på slankern og hiver innpå med mat og annet spiselig støtt og stadig :D

Jeg beklager hvis jeg har støtt noen, men jeg kan ikke love at jeg aldri gjør det igjen.  Denne kommentaren kom spontant og kan ikke ha etter mitt skjønn skadet noen.  Jeg kan glemme fort og om Stjernestøv slanker seg ikke interesser meg  veldig lite.

Anonymkode: 8b0c2...0c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg beklager hvis jeg har støtt noen, men jeg kan ikke love at jeg aldri gjør det igjen.  Denne kommentaren kom spontant og kan ikke ha etter mitt skjønn skadet noen.  Jeg kan glemme fort og om Stjernestøv slanker seg ikke interesser meg  veldig lite.

Anonymkode: 8b0c2...0c3

Du har overhodet ikke støtt meg. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg beklager hvis jeg har støtt noen, men jeg kan ikke love at jeg aldri gjør det igjen.  Denne kommentaren kom spontant og kan ikke ha etter mitt skjønn skadet noen.  Jeg kan glemme fort og om Stjernestøv slanker seg ikke interesser meg  veldig lite.

Anonymkode: 8b0c2...0c3

Slapp av, du har ikke støtt noen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

nei, eg kjøper ikke mye klær. Nå har favoritt genseren min blitt veldig hullete og utslitt så jeg har kjøpt 2. nye på Dressmann xl. Håper de er rett størrelse. Klær er dyrt i store størrelser, og jeg er stor størrelse selv når jeg er slank. Men det er jeg ikke nå. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...