Gå til innhold

Har livet ditt blitt akkurat slik du ønsket?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
16 timer siden, cilie skrev:

Vet ikke helt hva jeg drømte om annet enn at over 35 var «over.» Det var visst ikke det. Yrket mitt er ganske likt det jeg tenkte på i barndom/ungdom, men det angrer jeg på. Ville definitivt valgt noe annet nå. Det skjønte jeg egentlig da jeg var 22, men klarte/våget ikke å endre retning. Tenkte vel også at jeg skulle være «normal» og få ett barn - det har jeg ikke - og foreløpig ikke angret, selv om det kanskje hadde vært «lurt?» å ha fått ett for noen år tilbake. 

Jeg digger masse i livet, samtidig som jeg har mange triste refleksjoner om «livets gang» +++ Det er jo dumt å bruke tid på den korte tida vi er her. 

Man kan uansett ikke alltid  bestemme om man skal ha barn eller ikke.  Det er de som forsøker men ikke klarer å få. 

Det er lurt å leve livet slik som det er ,/ blir. Og være glad og positiv ja.  Viktig. 

Anonymkode: 595ef...8a6

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

Artikler fra forsiden

• Opprett ny...