Gå til innhold

Bipolar lidelse - realistisk å ikke bruke medisiner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Worrisome Plenty
3 timer siden, elina777 skrev:

50 kg uten medisiner

90 med

nuvel

Jeg lignende BMI som deg, kanskje enda værre. Men jeg tar heller AP enn å gå å tro att andre hører tankene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.9.2019 den 22.21, emilie321 skrev:

Jeg er helt avhengig av medisiner for å fungere noenlunde,  har også kompleks PTSD

Har prøvd meg uten medisiner noen ganger (på egenhånd) og det har gått fryktelig galt. Den ene gangen brukte jeg opp flere hundre tusen pluss at jeg gjorde utrolig mye både rart og dumt. Håper jeg aldri får det for meg igjen, det å slutte med medisiner.

Har du bipolar 1 eller 2? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har tatt pauser fra medisinene (😇) noen ganger, og går på en smell hver gang. I blant vil jeg liksom sjekke om det går bra uten. Det gjør det ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.9.2019 den 15.37, girlinyellow skrev:

Jeg har tatt pauser fra medisinene (😇) noen ganger, og går på en smell hver gang. I blant vil jeg liksom sjekke om det går bra uten. Det gjør det ikke. 

Det er det samme jeg gjør. Vil klare meg uten. Tenker at andre mennesker klarer å hamle opp med sine diller, så hvorfor kan ikke jeg? Det går rett i dass hver gang og jeg er like skuffet. Begynner å lade opp til en ny periode med medisinkutt. Kanskje det går denne gangen? Kanskje jeg har blitt sterkere? Mer normal? Man snakker strengt til seg selv og så går alle diller over, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Gondor skrev:

Det er det samme jeg gjør. Vil klare meg uten. Tenker at andre mennesker klarer å hamle opp med sine diller, så hvorfor kan ikke jeg? Det går rett i dass hver gang og jeg er like skuffet. Begynner å lade opp til en ny periode med medisinkutt. Kanskje det går denne gangen? Kanskje jeg har blitt sterkere? Mer normal? Man snakker strengt til seg selv og så går alle diller over, ikke sant?

Jeg tror vi har et felles problem - det du kaller dilling. Pleier å tenke at jeg må kunne skjerpe meg, og i tillegg sammenlikner meg selv som en hvilken som helst frisk person. Stiller høye krav til meg selv. Det er vanskelig å akseptere å ha en sånn sykdom, men det er jo faktisk en sykdom, og det kan man ikke bare slutte med å ha, sånn uten videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, girlinyellow skrev:

Jeg tror vi har et felles problem - det du kaller dilling. Pleier å tenke at jeg må kunne skjerpe meg, og i tillegg sammenlikner meg selv som en hvilken som helst frisk person. Stiller høye krav til meg selv. Det er vanskelig å akseptere å ha en sånn sykdom, men det er jo faktisk en sykdom, og det kan man ikke bare slutte med å ha, sånn uten videre.

Jeg har bare en ting jeg vil si: Faen ta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...