Gå til innhold

Leser ikke bøker lenger.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 14.9.2019 den 13.14, stjernestøv skrev:

Jeg har lest endel alternative bøker i sommer, nå har jeg mistet interessen. Det er jo rart at xeplion kan gjøre sånt, forandre meg sånn. Men energi på butikken er forferdelig,burde jeg ta ny xeplion allerede tirsdag uten at det blir overdose? Torsdag i neste uke er det tre uker siden, burde jeg vente til torsdag da? Det er flere som mener det er illuminati som gjør dette med hundene, at neste gang er det menneskene sin tur. Jeg er usikker på hva jeg skal tro om det. 

Hva med Sagaen om Isfolket? Det skulle vel være noe for deg.

Anonymkode: e9d2d...692

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med Sagaen om Isfolket? Det skulle vel være noe for deg.

Anonymkode: e9d2d...692

Ja det hadde sikkert vært noe for meg. Har lest andre bøker av Margit Sandemo. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det syns jeg,han ville jo bare dø hvis jeg husker rett. 

Joda, han gjør jo det, men filmen er jo fantastisk søt! Jeg elsker den, men den ender jo trist da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Lillemus skrev:

Joda, han gjør jo det, men filmen er jo fantastisk søt! Jeg elsker den, men den ender jo trist da.

Ja det var en god film, men enig i at den var trist og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...