Gå til innhold

Liker dameklær


Strl123

Anbefalte innlegg

Er en mann som liker dameklær,da jakker og bukser i skinn og pels.

Har så lenge jeg kan huske blitt tent av klær i skinn og pels,men må være dame versjoner. Liler å ta på de og ha det på meg. Når jeg leter etter sånne klær ser jeg spesielt etter dame jakker og bukser,fordi de ser ofte bedre ut enn d som er for menn. Har kommet over barrieren der jeg ikke turte å vise meg offentlig i skinn bukser og jakke. Men i det siste har jeg og vært veldig interessert i jakker i pels,og da fuskepels. Men verken sånne jakker eller bukser er lett å oppdrive i min størrelse. Fant endelig en pelsjakke som passet meg,men er så usikker på om jeg tør å gå offentlig med det. Når jeg har sånne klær vil jeg ikke bare bruke de innendørs,men og ute. Hvordan hadde dere tenkt hvis dere så en mann gå i jakker og bukser ment for damer?

Heldigvis plager det ikke min kone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, Strl123 skrev:

Hvordan hadde dere tenkt hvis dere så en mann gå i jakker og bukser ment for damer?

Heldigvis plager det ikke min kone

Er det noen som reagerer på dette i dag?

Husker en gang for rundt 25 år siden da jeg var vitne til en liten og spinkel mann, iført babydoll, ved disken på en større klesforretning - hoppende sinna fordi de ikke hadde den i hans størrelse... Da ber man om å bli lagt merke til for å si det sånn! :D Men om en mann går rundt i damebukser og damejakke hadde ikke jeg lagt merke til engang. Skjørt og kjoler er noe annet, men jeg hadde ikke brydd meg noe om det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Strl123 skrev:

Er en mann som liker dameklær,da jakker og bukser i skinn og pels.

Har så lenge jeg kan huske blitt tent av klær i skinn og pels,men må være dame versjoner. Liler å ta på de og ha det på meg. Når jeg leter etter sånne klær ser jeg spesielt etter dame jakker og bukser,fordi de ser ofte bedre ut enn d som er for menn. Har kommet over barrieren der jeg ikke turte å vise meg offentlig i skinn bukser og jakke. Men i det siste har jeg og vært veldig interessert i jakker i pels,og da fuskepels. Men verken sånne jakker eller bukser er lett å oppdrive i min størrelse. Fant endelig en pelsjakke som passet meg,men er så usikker på om jeg tør å gå offentlig med det. Når jeg har sånne klær vil jeg ikke bare bruke de innendørs,men og ute. Hvordan hadde dere tenkt hvis dere så en mann gå i jakker og bukser ment for damer?

Heldigvis plager det ikke min kone

Det er nå helt greit for meg om menn går i dameklær, jeg har en trans datter. Det er bare fint med mangfold. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Strl123 skrev:

Er en mann som liker dameklær,da jakker og bukser i skinn og pels.

Har så lenge jeg kan huske blitt tent av klær i skinn og pels,men må være dame versjoner. Liler å ta på de og ha det på meg. Når jeg leter etter sånne klær ser jeg spesielt etter dame jakker og bukser,fordi de ser ofte bedre ut enn d som er for menn. Har kommet over barrieren der jeg ikke turte å vise meg offentlig i skinn bukser og jakke. Men i det siste har jeg og vært veldig interessert i jakker i pels,og da fuskepels. Men verken sånne jakker eller bukser er lett å oppdrive i min størrelse. Fant endelig en pelsjakke som passet meg,men er så usikker på om jeg tør å gå offentlig med det. Når jeg har sånne klær vil jeg ikke bare bruke de innendørs,men og ute. Hvordan hadde dere tenkt hvis dere så en mann gå i jakker og bukser ment for damer?

Heldigvis plager det ikke min kone

Litt usikker på hva du mener med damebukser og damejakker, kan du legge med bilde av noe som ligner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Strl123 skrev:

Den øverste typen er biker jakker og de finnes for både menn og kvinner, de er noe av det mest kjønnsnøytrale du kan finne.

En svær fuskepels er liksom noe annet, men artisten Tix kler sin på en veldig kul måte 🙂

Anonymkode: 528c7...bc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, Strl123 skrev:

Er en mann som liker dameklær,da jakker og bukser i skinn og pels.

Har så lenge jeg kan huske blitt tent av klær i skinn og pels,men må være dame versjoner. Liler å ta på de og ha det på meg. Når jeg leter etter sånne klær ser jeg spesielt etter dame jakker og bukser,fordi de ser ofte bedre ut enn d som er for menn. Har kommet over barrieren der jeg ikke turte å vise meg offentlig i skinn bukser og jakke. Men i det siste har jeg og vært veldig interessert i jakker i pels,og da fuskepels. Men verken sånne jakker eller bukser er lett å oppdrive i min størrelse. Fant endelig en pelsjakke som passet meg,men er så usikker på om jeg tør å gå offentlig med det. Når jeg har sånne klær vil jeg ikke bare bruke de innendørs,men og ute. Hvordan hadde dere tenkt hvis dere så en mann gå i jakker og bukser ment for damer?

Heldigvis plager det ikke min kone

Er det noe seksuelt opphissende ved slike klær synes du? Og blir du kåt av å ha på deg dameklær? 

Anonymkode: 6071e...1d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det noe seksuelt opphissende ved slike klær synes du? Og blir du kåt av å ha på deg dameklær? 

Anonymkode: 6071e...1d6

Ja,vil si det. Samtidig synes jeg at spesielt jakker for damer ser mye bedre ut enn de for menn. Og liker å bruke de. Men er kun jakker og bukser i skinn,og jakker i pels interesserer meg. Er ikke interessert i andre plagg som gensre,truser,strømper osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...