Gå til innhold

Hun vil ikke gå med skinnbukser


sithlord1365381519

Anbefalte innlegg

sithlord1365381519

Kjære venner

Er sammen med den fineste og flotteste kjæresten. Har fortalt henne om min fetish for skinnbukser, men dette vil hun ikke ha på seg ute blant folk. Hun sier grunnen er at hun føler seg ukomfortabel fordi det ikke er hennes stil. Jeg har kjøpt en til henne som hun har hatt på to ganger. Jeg har prøvd alt fra å spørre pent, til og mase litt og også ikke si noe og håpe at hun gjør det. Selv ønsker jeg ikke å se på andre damer som har på dette, men hun vil bare ikke selv. 

Hva gjør man?

Takk for svar 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

30 minutter siden, sithlord1365381519 skrev:

Kjære venner

Er sammen med den fineste og flotteste kjæresten. Har fortalt henne om min fetish for skinnbukser, men dette vil hun ikke ha på seg ute blant folk. Hun sier grunnen er at hun føler seg ukomfortabel fordi det ikke er hennes stil. Jeg har kjøpt en til henne som hun har hatt på to ganger. Jeg har prøvd alt fra å spørre pent, til og mase litt og også ikke si noe og håpe at hun gjør det. Selv ønsker jeg ikke å se på andre damer som har på dette, men hun vil bare ikke selv. 

Hva gjør man?

Takk for svar 🙂

Du legger'n død. Du har spurt pent, kjøpt bukser til henne som hun har brukt et par ganger for din skyld, men slett ikke føler seg vel i og ikke vil bruke mer. Hun har gjort sitt. Fortsetter du å mase og spørre om dette er sjansen stor for at du kjapt må finne deg en annen dame å mase på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, sithlord1365381519 skrev:

Kjære venner

Er sammen med den fineste og flotteste kjæresten. Har fortalt henne om min fetish for skinnbukser, men dette vil hun ikke ha på seg ute blant folk. Hun sier grunnen er at hun føler seg ukomfortabel fordi det ikke er hennes stil. Jeg har kjøpt en til henne som hun har hatt på to ganger. Jeg har prøvd alt fra å spørre pent, til og mase litt og også ikke si noe og håpe at hun gjør det. Selv ønsker jeg ikke å se på andre damer som har på dette, men hun vil bare ikke selv. 

Hva gjør man?

Takk for svar 🙂

Hun har allerede strukket seg ganske langt, og klær er en ganske personlig ting. Jeg foreslår at du sier du forstår henne og respekterer at hun ikke er komfortabel med å bruke dem offentlig.

Så får du krysse fingrene for at hun bruker dem frivillig når dere er alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som de sier på Kvinneguiden: Dump henne!

Eller som jeg selv har sagt noen ganger: Ærlig talt, hvordan har denne verden blitt, du bor i verdens beste land og har verdens beste kjæreste og du gjør et stort nummer ut av at hun ikke vil gå med lederhosen 😅😅😅 Det finnes virkelige problemer der ute, du har funnet opp dine selv!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.9.2019 den 5.58, sithlord1365381519 skrev:

Har fortalt henne om min fetish for skinnbukser, men dette vil hun ikke ha på seg ute blant folk.

Slik jeg ser det er det sånn: Du vil, men hun vil ikke, og da blir det ikke. Case closed. 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...