Gå til innhold

Være med i et løp uten å bry seg om tiden...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Klarer du det? 

Jeg har ikke trent noe særlig til den typen løp. Men vurderer å delta for morro skyld. Men jeg vet at jeg ikke kan tenke på tiden.

 

Anonymkode: 35840...097

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Klarer du det? 

Jeg har ikke trent noe særlig til den typen løp. Men vurderer å delta for morro skyld. Men jeg vet at jeg ikke kan tenke på tiden.

 

Anonymkode: 35840...097

Skulle ønske jeg klarte det 🙂

Jeg synes absolutt du bør melde deg på ja. Hvis du vil vite tiden selv uten å dele den kan du bare se på klokka når du kommer i mål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.9.2019 den 14.04, Gargamel skrev:

Skulle ønske jeg klarte det 🙂

Jeg synes absolutt du bør melde deg på ja. Hvis du vil vite tiden selv uten å dele den kan du bare se på klokka når du kommer i mål.

Jeg er litt feig. Har ikke trent til det i år og tror derfor at jeg ikke våger. Det koster 400 kr å være med. Og det er også mer fristende å beholde de pengene. Dersom det hadde vært gratis løp.. så hadde jeg uten tvil deltatt  :)

Anonymkode: 35840...097

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er litt feig. Har ikke trent til det i år og tror derfor at jeg ikke våger. Det koster 400 kr å være med. Og det er også mer fristende å beholde de pengene. Dersom det hadde vært gratis løp.. så hadde jeg uten tvil deltatt  :)

Anonymkode: 35840...097

Da får du heller ta en rolig kosetur og bruke pengene på noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det klarer ikke jeg. Jeg ender opp med å presse meg så sykt mye at jeg holder på å drepes. Da blir det ikke gøy, men noe jeg gruer meg til. Så etter å ha deltatt på noen løp har jeg funnet ut at det passer ikke meg. For uansett hvor godt trent jeg er så er jeg ikke god på hastighet. Da jeg løp 11 km 6-7 ganger i uken så presset jeg meg alt for hardt for å oppnå 5 km på 24 minutter. Mitt vanlige tempo var 5 km på 29 minutter. En mil på 58. Jeg har det bare ikke i meg å bli god på hastighet. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...