Gå til innhold

KRISE! 😭


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Går det ann å betale med både kort og kontanter ?! 😵 jeg har ikke nok penger på kortet og heller ikke nok penger i lommeboka, men tilsammen så tilsvare det den summen jeg skal handle for. Kan man kombinere ? Trenger å handle mat fra butikken 

Anonymkode: b12e1...d7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Går det ann å betale med både kort og kontanter ?! 😵 jeg har ikke nok penger på kortet og heller ikke nok penger i lommeboka, men tilsammen så tilsvare det den summen jeg skal handle for. Kan man kombinere ? Trenger å handle mat fra butikken 

Anonymkode: b12e1...d7d

Det går nok an, tror jeg, men om du er i tvil kan du vel bare handle i to bolker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Går det ann å betale med både kort og kontanter ?! 😵 jeg har ikke nok penger på kortet og heller ikke nok penger i lommeboka, men tilsammen så tilsvare det den summen jeg skal handle for. Kan man kombinere ? Trenger å handle mat fra butikken 

Anonymkode: b12e1...d7d

Det har jeg gjort flere ganger. Bare si i fra så går nok det bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, emilie321 skrev:

Det har jeg gjort flere ganger. Bare si i fra så går nok det bra.

Takk da er dagen min reddet! 

Anonymkode: b12e1...d7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber i dagligvare og kan bekrefte at det ikke er noe problem, hvertfall ikke de vanlige kjedene. Småbutikker på hjørnet kan jeg ikke garantere for.

Anonymkode: a8699...a05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...