Jump to content
Sign in to follow this  
AnonymBruker

Tips og råd plis

Recommended Posts

AnonymBruker

Hei, har levd et hardt liv der eg har vert flink og gjømme ting som har plaga meg. No e går det ikkje og gjømme ting, motivasjon e på botnen... sjukemeldt frå arbeid. Økonomien har gått i 7 steina... E 24 år og bur for meg sjølv, foreldre leve ikkje lenger, so har egentlig ingen og søke hjelp med... kunne trengt tips om korleis en handtera en slik sitvasjon.

Anonymkode: df5c6...63d

Fortsetter under...

cilie

Be legen din om henvisning til psykolog/psykiater. Du kan også be om en samtale for økonomisk veiledning hos NAV (jeg tror i hvert fall dette er noe de tilbyr) Det kan også hende at arbeidsgiver kan tilby hjelp gjennom bedriftshelsetjenesten. 

Det er viktig at du tar tak i økonomien din asap. Skaff deg oversikt og ring rundt til alle du skylder noe og lag avtaler som er gjennomførbare. 

Håper du får det bedre fort.

XbellaX
På 20.9.2019 den 17.28, AnonymBruker skrev:

Hei, har levd et hardt liv der eg har vert flink og gjømme ting som har plaga meg. No e går det ikkje og gjømme ting, motivasjon e på botnen... sjukemeldt frå arbeid. Økonomien har gått i 7 steina... E 24 år og bur for meg sjølv, foreldre leve ikkje lenger, so har egentlig ingen og søke hjelp med... kunne trengt tips om korleis en handtera en slik sitvasjon.

Anonymkode: df5c6...63d

Du har fått gode råd fra cilie. Jeg håper du benytter sjansen til å gjøre noe med livet ditt, få det på rett kjøl. Til nå virker det som om du kun har overlevd, livet skal være mer enn det.