Gå til innhold

Angrer på at jeg har vært "fornuftig jente"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde det ikke gøy mens jeg kunne, fordi jeg ble påvirket av det folk rundt meg sa. Det er alltid noen som har vært der før deg, og sitter og fraråder deg ditt og datt. "Du treffer en annen en gang, ikke stress med han her" "vær forsiktig" altså, jeg er jomfru liksom, i en alder av 28. Jeg har aldri prøvd på noe sånn kontakt. Føler at siden jeg er 28 så må man begynne å se mer på det som virker kjedelig. Helvetes mas om å skaffe seg familie osv! 

Anonymkode: e1d74...65f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 20.9.2019 den 19.17, AnonymBruker skrev:

Hadde det ikke gøy mens jeg kunne, fordi jeg ble påvirket av det folk rundt meg sa. Det er alltid noen som har vært der før deg, og sitter og fraråder deg ditt og datt. "Du treffer en annen en gang, ikke stress med han her" "vær forsiktig" altså, jeg er jomfru liksom, i en alder av 28. Jeg har aldri prøvd på noe sånn kontakt. Føler at siden jeg er 28 så må man begynne å se mer på det som virker kjedelig. Helvetes mas om å skaffe seg familie osv! 

Anonymkode: e1d74...65f

Begynne å se mer på det som virker kjedelig? Betyr det at du opplever det å date/ha kjærester som kjedelig eller uintr.? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, XbellaX skrev:

Begynne å se mer på det som virker kjedelig? Betyr det at du opplever det å date/ha kjærester som kjedelig eller uintr.? 

Har ikke inntrykk av at å ha kjæreste er kjedelig, men jeg føler ikke jeg har levd fordi jeg var så forsiktig

Anonymkode: e1d74...65f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke inntrykk av at å ha kjæreste er kjedelig, men jeg føler ikke jeg har levd fordi jeg var så forsiktig

Anonymkode: e1d74...65f

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke inntrykk av at å ha kjæreste er kjedelig, men jeg føler ikke jeg har levd fordi jeg var så forsiktig

Anonymkode: e1d74...65f

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke inntrykk av at å ha kjæreste er kjedelig, men jeg føler ikke jeg har levd fordi jeg var så forsiktig

Anonymkode: e1d74...65f

Jeg har også litt problemer med å skjønne helt hvor du vil. For du skriver jo faktisk at du angrer på at du har holdt for mye igjen ift menn frem til nå, samtidig som du beskriver at det virker kjedelig. Men kanskje du formulerte det feil. Syns uansett ikke du skal henge deg opp i manglende erfaring eller følelsen av å ha gått glipp av noe fordi samfunnet, familie og venner liksom skal ha en forventning til deg om det.

Selv levde jeg i sølibat i 10 år i min beste alder. Angret aldri på det. Men tok det igjen senere. Og angret egentlig mest på det siste. Overdrev sikkert en smule over en kort periode. Ikke minst angrer jeg fordi mannen min i dag slo så hardt ned på mitt utsvevende liv på slutten.

Så ta ting som de kommer du og ikke føl du må noen ting på verken den ene eller andre måten. Ikke kjenn på press fra  verken deg selv eller andre.

Ikke minst så er det jo som regel vanvittig mye lettere å være ufornuftig enn fornuftig;)

 

Anonymkode: 0ae8d...446

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.9.2019 den 19.17, AnonymBruker skrev:

Hadde det ikke gøy mens jeg kunne, fordi jeg ble påvirket av det folk rundt meg sa. Det er alltid noen som har vært der før deg, og sitter og fraråder deg ditt og datt. "Du treffer en annen en gang, ikke stress med han her" "vær forsiktig" altså, jeg er jomfru liksom, i en alder av 28. Jeg har aldri prøvd på noe sånn kontakt. Føler at siden jeg er 28 så må man begynne å se mer på det som virker kjedelig. Helvetes mas om å skaffe seg familie osv! 

Anonymkode: e1d74...65f

Lev livet slik du vil. Ikke bry deg om hvordan andre lever. Lykken er å være glad i deg selv uansett status/ ståsted.  Livet handler om å trives og leve. 

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...