Gå til innhold

Normalt å ønske å bli slått i ansiktet mens man har sex?


Drømmeautomat

Anbefalte innlegg

En kvinne jeg har et forhold til (åpent, vi kan se andre og vi bor ikke på samme sted og møtes dermed sporadisk) har bedt meg om å slå henne i ansiktet med flat hand når vi har sex. Det begynte med at hun ville at jeg skulle klapse henne på baken. Dette gjør jeg så hardt jeg kan til hun er rød. I tillegg vil hun at jeg skal klappe til henne i ansiktet. Det har jeg også gjort, men med mer moderat styrke. Langt unna at hun blør eller at det etterlater blåmerker.

Hun liker rett og slett en viss grad av smerte ved sex. Jeg spurte om hun likte å bli dominert, men hun sa at det ikke var greia. Jeg er heller ikke en spesielt dominant person, og når vi f.eks. reiser sammen syns jeg vi har en ganske god balanse i forhold til hvem som finner på hva vi skal gjøre o.l. Dette med å slå henne på baken tenner meg ikke noe særlig, når jeg klapser til henne i ansiktet går jeg på et vis inn i en dominant rolle og dette tenner meg litt ekstra. Likevel er det ofte sånn at hun må minne meg på/be meg om å klapse til henne.

Hun sier hun aldri har blitt misbrukt seksuelt eller fysisk, men jeg veit hun har et vanskelig forhold til sin far. Han forlot familien da hun var liten og hun føler seg avvist av ham og misliker ham i dag. Hun er 32 og jeg er ti år eldre.

Noen ganger får hun raserianfall, f.eks. mot andre trafikanter hvis hun kjører bil. Hun har aldri blitt sint på meg, noe jeg syns er litt påfallende. Men hun kan gå inn i lengre tirader, særlig i forhold til andre kvinner.

Jeg liker henne, hun er intelligent, vakker og veldig morsom. Hvis ikke hadde jeg ikke fortsatt å treffe henne. Men jeg lurer på om dette med å ønske å bli slått i ansiktet er innenfor normalen. Samme med "spanking". Så langt har jeg gjort det fordi hun tenner på det, men jeg lurer på om jeg dermed er med på å forsterke en form for "daddy issues". Da hun var tenåring ble hun "groomet" av en mye eldre mann (lærer, men ikke hennes), men det skjedde aldri noe seksuelt. Da hun var 25 var hun en periode sammen med en mann på 60 (utelukkende hennes initiativ i følge henne selv).

Jeg føler at det er ok å klapse henne i ansiktet når hun selv ber om det, men samtidig ønsker jeg ikke å forsterke eventuelle problemer. Burde hun snakke om dette med en psykolog, eller er et slikt ønske innenfor normalen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Overraskende mer normalt enn man skulle tro altså. Har hatt veldig få sexpartnere som ikke har hatt det der av en eller annen grad, eller kvelning.

Anonymkode: fa6c8...277

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror varianter av BDSM er veldig vanlig, og ikke regnes som unormalt lenger. Så lenge det er frivillig og med gjensidig respekt gjør du ikke noe galt.

Jeg forstår godt at du spør deg selv (og DOL) om det virkelig er OK. Jeg ville lurt på det samme, uansett om det var frivillig fra hennes side. Altså: Selv om jeg i prinsippet mener det er ok, så ville det å klaske noen i ansiktet vært utenfor min komfortsone. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Drømmeautomat skrev:

En kvinne jeg har et forhold til (åpent, vi kan se andre og vi bor ikke på samme sted og møtes dermed sporadisk) har bedt meg om å slå henne i ansiktet med flat hand når vi har sex. Det begynte med at hun ville at jeg skulle klapse henne på baken. Dette gjør jeg så hardt jeg kan til hun er rød. I tillegg vil hun at jeg skal klappe til henne i ansiktet. Det har jeg også gjort, men med mer moderat styrke. Langt unna at hun blør eller at det etterlater blåmerker.

Hun liker rett og slett en viss grad av smerte ved sex. Jeg spurte om hun likte å bli dominert, men hun sa at det ikke var greia. Jeg er heller ikke en spesielt dominant person, og når vi f.eks. reiser sammen syns jeg vi har en ganske god balanse i forhold til hvem som finner på hva vi skal gjøre o.l. Dette med å slå henne på baken tenner meg ikke noe særlig, når jeg klapser til henne i ansiktet går jeg på et vis inn i en dominant rolle og dette tenner meg litt ekstra. Likevel er det ofte sånn at hun må minne meg på/be meg om å klapse til henne.

Hun sier hun aldri har blitt misbrukt seksuelt eller fysisk, men jeg veit hun har et vanskelig forhold til sin far. Han forlot familien da hun var liten og hun føler seg avvist av ham og misliker ham i dag. Hun er 32 og jeg er ti år eldre.

Noen ganger får hun raserianfall, f.eks. mot andre trafikanter hvis hun kjører bil. Hun har aldri blitt sint på meg, noe jeg syns er litt påfallende. Men hun kan gå inn i lengre tirader, særlig i forhold til andre kvinner.

Jeg liker henne, hun er intelligent, vakker og veldig morsom. Hvis ikke hadde jeg ikke fortsatt å treffe henne. Men jeg lurer på om dette med å ønske å bli slått i ansiktet er innenfor normalen. Samme med "spanking". Så langt har jeg gjort det fordi hun tenner på det, men jeg lurer på om jeg dermed er med på å forsterke en form for "daddy issues". Da hun var tenåring ble hun "groomet" av en mye eldre mann (lærer, men ikke hennes), men det skjedde aldri noe seksuelt. Da hun var 25 var hun en periode sammen med en mann på 60 (utelukkende hennes initiativ i følge henne selv).

Jeg føler at det er ok å klapse henne i ansiktet når hun selv ber om det, men samtidig ønsker jeg ikke å forsterke eventuelle problemer. Burde hun snakke om dette med en psykolog, eller er et slikt ønske innenfor normalen?

Ikke overtolk, ikke dra inn historien hennes og tolk den i alle vinkler,  ikke bli psykolog. Lytt til det hun sier og gjør det hun har lyst til så lenge du er komfortabel med det selv. 

Anonymkode: cc248...12a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at så lenge alt er frivillig for alle involverte, voksne parter, er vel det meste innafor - bare jeg kan fortsette min «A4-verden»😅 Sex er dessuten et samspill, så hvis du ikke er så keen på å slå, hadde jeg uttrykt det/utforsket det mer med henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel mye som er normalt i dag, så lenge begge er med på det er det ikke noe galt i det. Men det er vel ikke alle som liker å slå folk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehuggu

Jeg er muligens rar, men jeg synes ikke at det er normalt å verken ønske å bli slått eller å slå. Etter hva man kan lese og få med seg her i verden, så kan man få inntrykk av det foregår veldig mye rart på folks soverom. Ikke det at jeg har noe med det, men jeg synes visse ting virker veldig merkelig. Og derfra er veien til å tenke at ting kan kategoriseres under "avvikende seksualitet" kort for meg. Videre tenker jeg at de med avvikende seksualitet også må være avvikende fra normalen på andre måter, men skjønner jo at det ikke går an å trekke en sånn konklusjon.

Det er i alle fall godt jeg ikke vet hva naboer og venner liker å drive med på soverommet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Surrehuggu skrev:

Jeg er muligens rar, men jeg synes ikke at det er normalt å verken ønske å bli slått eller å slå.

Enig. Skjønner ikke hvorfor slag og kveling plutselig er innafor så fort man er i sengen. Det er jo aldri det ellers. 

Anonymkode: 37c04...549

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehuggu
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Skjønner ikke hvorfor slag og kveling plutselig er innafor så fort man er i sengen. Det er jo aldri det ellers. 

Anonymkode: 37c04...549

Nemlig. Helt ubegripelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...