Gå til innhold

Hva gjør du på i helgen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg føler at tiden raser ifra meg for tiden. Forsøker å utnytte all fritid og helger så godt jeg kan. 

Har vært på en tur i skogen i går. Jeg tenker på å ta en ny tur i dag. Ellers har det kun vært å se på film, handle litt og slappe av. 

Hva gjør du på i helgen? 

Anonymkode: 3dbc2...af5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva gjør du på i helgen? 

Det er en tråd om gårsdagens gjøremål rett over her. 

I dag skal jeg være med på et slags dugnadsoppdrag relatert til hobbyen min. Så har jeg tenkt meg innom et lokalt loppemarked for å se litt på livet og evt. kjøpe lodd eller kaffe. Det er sjelden jeg handler noe, men jeg treffer ofte noen kjente. Etterpå får vi en middagsgjest. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, laban skrev:

Det er en tråd om gårsdagens gjøremål rett over her. 

I dag skal jeg være med på et slags dugnadsoppdrag relatert til hobbyen min. Så har jeg tenkt meg innom et lokalt loppemarked for å se litt på livet og evt. kjøpe lodd eller kaffe. Det er sjelden jeg handler noe, men jeg treffer ofte noen kjente. Etterpå får vi en middagsgjest. 

Jeg så den etter at jeg hadde postet denne. 

Jeg våknet tidlig. Har sett en film. Nå skal jeg ut å gå tur :)

Anonymkode: 3dbc2...af5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var noe uvell i natt og druntet lenge før jeg stod opp.I dag søndag sitter jeg å spiser kavring( disse svenske grove) med melk over og har det noe bedre. Været er fint nå her også men jeg tror det må ha regnet litti natt for det jeg malte er ikke tørt. Håper på flere dager i september jeg kan male litt mer. Mindre ting som blomsterkasser o.l og jeg klarer ikke holde på lenge av gangen men det er alltid noe og trengs.

Anonymkode: f6e37...e4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kommet tilbake fra hytta i dag, dro dit i går og gjorde så lite som mulig der. :) Etter at vi kom hjem har jeg gått en liten tur stavgang, dusjet, sett gårsdagens "Skal vi danse", laget og spist middag. Nå sitter jeg og suller på nettet og ser på et lite ekorn som spiser solsikkefrø av hjertens lyst rett utenfor kjøkkenvinduet. ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Lillemus skrev:

Nå sitter jeg og suller på nettet og ser på et lite ekorn som spiser solsikkefrø av hjertens lyst rett utenfor kjøkkenvinduet. ❤️ 

Et av mine prokrastineringsprosjekter i dag var å reise på Plantasjen for å kjøpe meiseboller og en sånn dings til å putte dem i. Nå er det skikkelig liv uttafor i kirsebærtreet mitt - spettmeis, kjøttmeis, blåmeis og pilfink har kasta seg over maten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte tre nesten tamme rådyr og et ekorn med en diger kongle i munnen på forrige skogstur. Så nydelige, og jeg blir så glad når de skumle lydene/bevegelsene viser seg å ikke være elg😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var det kino og kafé med ei venninne. I dag har æ beskjært ripsbusker og andre buskevekster ( si det fort ti gang:) og gått en liten tur. Ellers har det blitt TV og surfing på nett, blitt Alt for mye av det egentlig. Trives best når jeg gjør andre ting enn det 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg i gang med å rydde som et piska skinn. Jeg har en leilighet å selge, og en forestående flytting. Masse å gjøre. Egentlig burde man flytte annet hvert år, så man fikk tatt seg en skikkelig storopprydning litt oftere. Utrolig hvor mye som finner veien inn i skap og boder i årenes løp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...