Gå til innhold

Burde jeg møte opp på trening fordet?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

I morgen er det trening,har ikke følt meg bra de siste dagene. Migrene på fjerde dagen i dag og vondt i kroppen og litt feber,noe min sønn også har følt på i dag....vondt i kroppen og feber. Det jeg lurer på er bør jeg ihvertfall møte opp på trening i morgen? Ihverftfall gå litt på tredemøllen? Føler meg usikker på om dette er fysisk eller psykisk, i går tok jeg fire vival...ville bare ha fred. Jeg klarer å gå opp til dps, det tar meg fem minutter. Så jeg føler jeg burde møte opp og vise at dette er noe jeg vil, enig? 

Men kjenner på angst oså, har ikke trent siden februar. Kan ta en vival. 

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, stjernestøv skrev:

I morgen er det trening,har ikke følt meg bra de siste dagene. Migrene på fjerde dagen i dag og vondt i kroppen og litt feber,noe min sønn også har følt på i dag....vondt i kroppen og feber. Det jeg lurer på er bør jeg ihvertfall møte opp på trening i morgen? Ihverftfall gå litt på tredemøllen? Føler meg usikker på om dette er fysisk eller psykisk, i går tok jeg fire vival...ville bare ha fred. Jeg klarer å gå opp til dps, det tar meg fem minutter. Så jeg føler jeg burde møte opp og vise at dette er noe jeg vil, enig? 

Men kjenner på angst oså, har ikke trent siden februar. Kan ta en vival. 

Spiller det noen rolle om det er psykisk eller fysisk? Er du uvel så er du det, se det ann t il i  morgen. Om du bare kommer dge der og tar en kaffe eller går rundt bygget så vil jeg si det er en seier 🙂 

Anonymkode: 08175...28f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Spiller det noen rolle om det er psykisk eller fysisk? Er du uvel så er du det, se det ann t il i  morgen. Om du bare kommer dge der og tar en kaffe eller går rundt bygget så vil jeg si det er en seier 🙂 

Anonymkode: 08175...28f

Jeg vet ikke om det spiller noen rolle,men blir redd jeg er dødssyk når jeg er dårlig men av erfaring kan et være psykisk. Eller kanskje begge deler. Ok. Skal komme meg dit i morgen,og om jeg ikke klarer å trene tar jeg og setter meg ned og tar en kopp kaffe. De er vel vant til at folk er dårlig, var bare så dumt at jeg skulle være dårlig første gangen på rutinert gruppe. Jeg vil jo dette, det er ikke det det står på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg vet ikke om det spiller noen rolle,men blir redd jeg er dødssyk når jeg er dårlig men av erfaring kan et være psykisk. Eller kanskje begge deler. Ok. Skal komme meg dit i morgen,og om jeg ikke klarer å trene tar jeg og setter meg ned og tar en kopp kaffe. De er vel vant til at folk er dårlig, var bare så dumt at jeg skulle være dårlig første gangen på rutinert gruppe. Jeg vil jo dette, det er ikke det det står på. 

Ville ikke gått på trening med feber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Villanda skrev:

Ville ikke gått på trening med feber.

Ok. Får se om jeg har feber i morgen, vil jo ikke smitte noen heller men vi bruker å vaske utstyret med antibak.Kan jo ta paracet og ibux jeg da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, kupton skrev:

Det er jo ikke snakk om hardtrening, men mer det en kaller mosjon. Det kan godt utføres selv om en er litt småsyk. 

Ja det har du rett i, jeg går i morgen. Først går jeg på tredemølle og deretter er det styrkeøvelser,det skal jeg klare. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det var ganske hardt jeg,men nå har jeg jo ikke trent siden februar og for det meste sittet i ro. Det var rett og slett vondt, men det er vel da kroppen jubler :) Ble helt kokt,men jeg er så kin på å gjøre meg ferdig fort. Så de andre tok pauser,satt seg ned og tok en kaffe. Skal prøve på det på torsdag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...