Gå til innhold

Psykiateren min gav meg grønt lys


Gondor

Anbefalte innlegg

Han sa at det var helt i orden at jeg reduserte Fluanxol fra 4 mg til 3 mg. Nå har jeg stått på den reduserte dosen i 4 dager og jeg har ikke snev av tankekjør. Jeg tåler litt tankekjør. Det er vel vanlig for de fleste mennesker å få tankekjør av og til? Men blir det intenst, øker jeg igjen. Nå håper jeg bare at gudene er på min side og jeg slipper unna! Disse dagene har vært veldig fine, men det kan jo skyldes alt mulig annet enn reduksjon av Fluanxol. 

Jeg må bare fortelle om dagen min for den har vært så fin. Jeg kom meg opp i rimelig tid og sminket meg litt ekstra i dag fordi jeg hadde lyst og likte resultatet da jeg så meg i speilet. Så dro jeg og kjøpte ingredienser til søndagsmiddagen som min eldste sønn og jeg skal lage sammen. Det er en helt ny oppskrift så det blir gøy og spennende. Litt senere satte min sønn og jeg oss ned å så på Poirot. Jeg synes David Suchet er en utrolig flott mann og skuespiller. Så var det sport og vi satt og kommenterte og konklusjonen var at vi kunne ha gjort det like bra, om ikke bedre, selv. Jeg satte pizzadeilig mens sønnen min lage tomatsaus. Vi brukte den nyinnkjøpte stenpizzaplaten og resultatet ble veldig bra. 

Nå har jeg vært og gått meg en tur i natten og merker at formen har blitt bedre etter at jeg begynte å trene. Det er veldig tilfredsstillende og gøy. Så nå sitter jeg her da og bare nyter velværet. Ikke noe uro. Ingen ubehagelige følelser eller tanker.  Luksus spør du meg! Skulle ønsker jeg kunne spre gleden til alle dere her inne som sliter! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...