Gå til innhold

Det er alltid noen som vil ødelegge live mitt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er alltid noen som vil ødelegge live mitt, det er alltid en eller an person som har en større status og makt enn meg og som bruker det mot meg. Verden vil meg vondt! Jeg vet ikke hvem jeg skal stole på eller om jeg i det hele tatt kan stole på noen. De jeg stoler på forlater meg så fort jeg havner i klørne på et slemt menneske. Ingen redder meg og ingen hjelper meg når jeg havner i slemme hender! Jeg blir forlatt og må overleve på egen hånd! Jeg blir seriøst traumatisert av det! Jeg hadde ingen trygge voksne i live mitt da jeg vokste opp og jeg kjenner at jeg har behov for å stikke av eller komme meg bort! Flykte med alkohol eller med hva som helst... Jeg møter stadig på mennesker som vil meg vondt og jeg prøver stadig å flykte fra de, men til ingen nytte. Så fort jeg er ferdig med en så kommer det en ny en. Ny redsel, nye smerter og nye bekymringer! Jeg er helt på gråten hær jeg sitter for jeg gruer meg til neste dag og dagen etter og om en uke og om et år og om 40 år! Jeg kommer til å havne i slemme hender igjen uansett om jeg stikker av nå! :( jeg kommer jo til å bli gammel om mange år og på et tidspunkt så kommer jeg til å havne på gammle/ sykehjemmet og der kommer jeg til å bli forlatt alene i min egen avføring! Jeg kommer til å bli behandlet som dritt! :( Jeg kommer til å få stygge kommentarer av pleierne der og kanskje til og med få juling! Jeg vet at jeg kommer til å bli behandlet stygt av tidligere erfaringer så spørsmålet mitt er som følgende: hvordan skal jeg leve med den frykten ( det er en reel frykt ) jeg har akseptert at jeg kommer til å bli et offer for andre onde mennesker så lenge jeg puster på denne jord, men hvordan kan jeg fjerne det fysiske ubehaget jeg kjenner på ? 

Det gjør forferdelig vondt i kroppen, kjenner at brystet mitt knytter seg når jeg tenker på det! Jeg får ikke leve i ro å fred. Verden er noe dritt.

Anonymkode: f0e77...1ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke gal, jeg trenger ikke hjelp, jeg trenger bare hjelp med å overleve alle de følelsene som vil komme etter slike hendelser! Jeg har levd med vold nesten hele livet, jeg har blitt mobbet, jeg har blitt slått på instutisjon av en som har jobbet der, andre voksne har vært hardhendte når de har lagt meg i bakken, neseblod, tårer, blåmerker, ødelagte klær!  Værsåsnill jeg trenger hjelp med å overleve i denne verden. Det er ikke livet som er jævlig, det er ikke verden, men menneskene. Jeg er ikke psykisk sterk nok til å takle flere sånne hendelser, jeg orker ikke å bli behandlet som en dritt! Jeg vil ikke ha det slik :( hjelp! 

Anonymkode: f0e77...1ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...