Gå til innhold

Det har gjort veldig vondt å ikke bli trodd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg gråt da jeg leste dette. Opplevde helt typiske traumereaksjoner etter traume. Strevde i et halvt år med dette og etter hvert ble det så vanskelig å leve med at  jeg gradvis ble veldig tvangspreget. Noe jeg aldri hadde vært før. Derfor fikk jeg OCD - diagnose og psykologen hevdet til og med at traumene sikkert bare var tvangstanker. At man ikke kunne ha PTSD og tvang samtidig. Jeg fikk derfor ikke hjelp med traumene selv om all tvangen var relatert til traumer. Om å unngå at mennesker skulle bli skadet eller dø. Fordi det var det jeg hadde vært vitne til og følte skyld for. Det har gjort veldig vondt  å ikke bli trodd. 

https://www.ptsduk.org/ocd-and-ptsd/

 

Anonymkode: b4b4b...542

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det skjer mye spennende på traumefronten  for tiden i forbindelse med linken til andre lidelser. Bare så synd det kommer sent for noen.

Endret av XbellaX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...