Gå til innhold

Alt ble bare tull nå.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Jeg skulle jo ta serum på xeplion på tredje uke siden sist,men sykepleieren fra psykisk helse helse sa det var i neste uke. Ikke så rart jeg ikke har kjent så mye energier da, kommer jo i neste uke det da. Så da var vel den blodprøven bortkastet? Det er jo bare på andre uken denne uken,og nå gruer jeg meg til neste uke da jeg vil kjenne energier. For sykepleieren fra fact sa jeg fikk den ikke nå før det har gått fire uker. Og det var en misforståelse, hadde jo bestile vival fra legen og ikke fått på to dager. Da spurte jeg psykiateren om han kunne skrive ut, så da skrev han det til legen min. At jeg hadde prøvd å få ut begge plasser,hun svarte at han kunne overta vival utskrivingen. Jeg prøvde ikke å få dobbelt opp og jeg misbruker det ikke,men fikk jo bare 20 stk i slengen av legen, vil helst ha 50 stk så de varer en stund. Nå føler jeg de kommer til å følge med på hvor mange jeg tar,føler de mistenker meg for å misbruke det. Gjør ikke det,det syns jeg er litt urettferdig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men hun fra psykisk helse sa det var positivt at jeg ble med ut på tur siden det var en stund jeg ikke ville ut, så vi gikk tur i dag og. Hun er så oppmerksom på ting rundt seg,og da blir jeg også oppmerksom på det. Fargene på trærne, sauene osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men klarer meg ikke uten vival,mulig jeg er avhengig. Samboeren min er galen for at jeg tar dem, sier han selv går rundt mye med angst uten noe for det. Da burde jeg og klare det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Men klarer meg ikke uten vival,mulig jeg er avhengig. Samboeren min er galen for at jeg tar dem, sier han selv går rundt mye med angst uten noe for det. Da burde jeg og klare det. 

Prøv kun å ta når du skal noe spesielt, f.eks. til tannlegen. Ikke når du "bare" er hjemme.

Anonymkode: 00eab...85c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prøv kun å ta når du skal noe spesielt, f.eks. til tannlegen. Ikke når du "bare" er hjemme.

Anonymkode: 00eab...85c

Ok skal prøve på det fra nå,men har tatt to i dag og jeg. Fikk sånn angst,det kommer som kastet over meg. Hvis ikke det er illuminati da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg har svarte ringer under øynene,sykepleieren spør alltid hvordan jeg sover men sover stort sett greit. Men de tok jo mange blodprøver, kanskje jeg mangler noe eller er dødssyk. Råtner innvendig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har sett på lunsj med Lilli her?

Der var det ei som beskrev snøen jeg ser, hun sa det var som tv snø og at det var energier. Man kan få inn telepatiske tanker fra energier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Noen som har sett på lunsj med Lilli her?

Der var det ei som beskrev snøen jeg ser, hun sa det var som tv snø og at det var energier. Man kan få inn telepatiske tanker fra energier. 

Rull inn nå.

Anonymkode: 67a53...f5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rull inn nå.

Anonymkode: 67a53...f5a

Det beviser jo at andre også ser det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hæ ?

Anonymkode: 67a53...f5a

Se energier selvsagt. Og Lilli får elektriske støt av energier, det har jeg opplevd også. Tenk over det...universet er elektrisk. 

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777
17 minutter siden, stjernestøv skrev:

Se energier selvsagt. Og Lilli får elektriske støt av energier, det har jeg opplevd også. Tenk over det...universet er elektrisk. 

Jeg opplevde et intenst gult gudslys

og så mange mørke energier som ville av med meg at jeg ikke kunne være noe sted

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, elina777 skrev:

Jeg opplevde et intenst gult gudslys

og så mange mørke energier som ville av med meg at jeg ikke kunne være noe sted

Jeg har sett ekstremt mye lys, noen ganger blinker det i hele rommet som på et diskotek. Har blitt redd da når det er ekstremt, tror lyset/døden kommer og henter meg. 

Og har møtt på masse mørke energier,en gang ble jeg dratt ut av kroppen og inn i en trommel. Var livredd og ropte på healeren som hjalp meg inni meg, hun hjap meg inni kroppen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, stjernestøv skrev:

Jeg skulle jo ta serum på xeplion på tredje uke siden sist,men sykepleieren fra psykisk helse helse sa det var i neste uke. Ikke så rart jeg ikke har kjent så mye energier da, kommer jo i neste uke det da. Så da var vel den blodprøven bortkastet? Det er jo bare på andre uken denne uken,og nå gruer jeg meg til neste uke da jeg vil kjenne energier. For sykepleieren fra fact sa jeg fikk den ikke nå før det har gått fire uker. Og det var en misforståelse, hadde jo bestile vival fra legen og ikke fått på to dager. Da spurte jeg psykiateren om han kunne skrive ut, så da skrev han det til legen min. At jeg hadde prøvd å få ut begge plasser,hun svarte at han kunne overta vival utskrivingen. Jeg prøvde ikke å få dobbelt opp og jeg misbruker det ikke,men fikk jo bare 20 stk i slengen av legen, vil helst ha 50 stk så de varer en stund. Nå føler jeg de kommer til å følge med på hvor mange jeg tar,føler de mistenker meg for å misbruke det. Gjør ikke det,det syns jeg er litt urettferdig. 

Psykiateren har tidligere sagt at det er greit at du bruker vival. Du kan fortelle sykepleieren at det ble en misforståelse og at du er redd de skal mistenkeliggjøre deg. Jeg tror det er en fordel for deg at psykiateren skriver ut, du kommuniserer jo bedre med ham enn med fastlegen. 

Du har klart å holde rimelig god kontroll på vival i mange år nå. Tror ikke du trenger bekymre deg for at du ikke skal få vival. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, frosken skrev:

Psykiateren har tidligere sagt at det er greit at du bruker vival. Du kan fortelle sykepleieren at det ble en misforståelse og at du er redd de skal mistenkeliggjøre deg. Jeg tror det er en fordel for deg at psykiateren skriver ut, du kommuniserer jo bedre med ham enn med fastlegen. 

Du har klart å holde rimelig god kontroll på vival i mange år nå. Tror ikke du trenger bekymre deg for at du ikke skal få vival. 

 Å det var en lettelse å lese,jeg kan bare ikke miste vival. Skal forklare at det var en misforståelse neste uke,ja psykiateren er grei han og forstår meg bedre. Det som var litt synd var at jeg tok serum denne uken,de trodde jo det var på tredje uken. Det er jo bare andre uken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, stjernestøv skrev:

Det beviser jo at andre også ser det?

Det beviser at du ikke er alene om å være psyk. 

Anonymkode: b9cd6...9c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det beviser at du ikke er alene om å være psyk. 

Anonymkode: b9cd6...9c3

Det var hun Roede,hun jobbet i politiet og er ikke syk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er ikke alltid jeg sovner av truxal og seroquel, da må jeg spe på med vival eller lyrica...har bare to lyrica igjen. Men det er jo meningen jeg skal bruke vival om kvelden, det står det på pakken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Men det er ikke alltid jeg sovner av truxal og seroquel, da må jeg spe på med vival eller lyrica...har bare to lyrica igjen. Men det er jo meningen jeg skal bruke vival om kvelden, det står det på pakken. 

Det står vel ikke at du MÅ bruke det.

Anonymkode: 00eab...85c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det står vel ikke at du MÅ bruke det.

Anonymkode: 00eab...85c

Ved behov står det,og jeg har jo ofte behov for det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...