Gå til innhold

Kan psykose være en veldig opplyst åndelig tilstand


Gjest elina777

Anbefalte innlegg

Gjest elina777

Som man ikke makter være i og derfor må ta medisin for å komme ut av det? Jeg ser de andre pasientene snakker nonsense, men hos meg er alt sant og plantet av Gud??? Så en blå avatarskapning i 2002 eller noe og ser nå sammenhengen. Det er Gud som ser meg. Avataren hoppet på meg som en bølge og forsvant inn i veggen. Så fikk jeg vite Jesus kunne gå gjennom vegger! Det fikk jeg vite her om dagen. Bare.. aha! Gud er Jesus og han ser meg. I see you er religionen til vesnene avatarene blir til, jo

jeg så i 2017 rødhornede og rødøyde djevelen i gode ansatte i psykiatrien 

så jeg skjønner selv om de mener godt så vil de gi meg medisiner som på sikt dreper meg. Zyprexa og stor mage

 

Som jeg i et klarsyn i 2012 så jeg ville få stor mage og da tarmkreft og cisordinolen vil gi meg TD i tunga

 

Skjønner dere hva jeg mener? Var jeg psykotisk eller bare for opplyst? Når jeg så gult gudslys og onde energier som vil slukke meg fordi jeg er Lys. Og navnet mitt betyr lys og stemmene fra helvete sa navnet mitt og Gud sa bli lys og det ble lys.

 

aøt er plantet for at jeg skal tro på gud

programmert på forhånd og unngå stor mage som jeg ikke unngikk pga zyprexa

Men nå får jeg cisordinol og ser ikke lenger lyset og de onde energiene og er vel ute av psykosen 

for den var ikke å holde ut, jeg var så redd.

men hvordan kan jeg ta cisordinol når jeg vet jeg vil få tunga ut av kjeften???? Hjelp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, elina777 skrev:

Som man ikke makter være i og derfor må ta medisin for å komme ut av det? Jeg ser de andre pasientene snakker nonsense, men hos meg er alt sant og plantet av Gud??? Så en blå avatarskapning i 2002 eller noe og ser nå sammenhengen. Det er Gud som ser meg. Avataren hoppet på meg som en bølge og forsvant inn i veggen. Så fikk jeg vite Jesus kunne gå gjennom vegger! Det fikk jeg vite her om dagen. Bare.. aha! Gud er Jesus og han ser meg. I see you er religionen til vesnene avatarene blir til, jo

jeg så i 2017 rødhornede og rødøyde djevelen i gode ansatte i psykiatrien 

så jeg skjønner selv om de mener godt så vil de gi meg medisiner som på sikt dreper meg. Zyprexa og stor mage

 

Som jeg i et klarsyn i 2012 så jeg ville få stor mage og da tarmkreft og cisordinolen vil gi meg TD i tunga

 

Skjønner dere hva jeg mener? Var jeg psykotisk eller bare for opplyst? Når jeg så gult gudslys og onde energier som vil slukke meg fordi jeg er Lys. Og navnet mitt betyr lys og stemmene fra helvete sa navnet mitt og Gud sa bli lys og det ble lys.

 

aøt er plantet for at jeg skal tro på gud

programmert på forhånd og unngå stor mage som jeg ikke unngikk pga zyprexa

Men nå får jeg cisordinol og ser ikke lenger lyset og de onde energiene og er vel ute av psykosen 

for den var ikke å holde ut, jeg var så redd.

men hvordan kan jeg ta cisordinol når jeg vet jeg vil få tunga ut av kjeften???? Hjelp

Kan bare snakke for meg, jeg har opplevd mye åndelig men det blir tolket som psykotiske symptomer. Meg og psykiatrien er ikke enig,men jeg er enig i at medisiner stenger igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, elina777 skrev:

Som man ikke makter være i og derfor må ta medisin for å komme ut av det? Jeg ser de andre pasientene snakker nonsense, men hos meg er alt sant og plantet av Gud??? Så en blå avatarskapning i 2002 eller noe og ser nå sammenhengen. Det er Gud som ser meg. Avataren hoppet på meg som en bølge og forsvant inn i veggen. Så fikk jeg vite Jesus kunne gå gjennom vegger! Det fikk jeg vite her om dagen. Bare.. aha! Gud er Jesus og han ser meg. I see you er religionen til vesnene avatarene blir til, jo

jeg så i 2017 rødhornede og rødøyde djevelen i gode ansatte i psykiatrien 

så jeg skjønner selv om de mener godt så vil de gi meg medisiner som på sikt dreper meg. Zyprexa og stor mage

 

Som jeg i et klarsyn i 2012 så jeg ville få stor mage og da tarmkreft og cisordinolen vil gi meg TD i tunga

 

Skjønner dere hva jeg mener? Var jeg psykotisk eller bare for opplyst? Når jeg så gult gudslys og onde energier som vil slukke meg fordi jeg er Lys. Og navnet mitt betyr lys og stemmene fra helvete sa navnet mitt og Gud sa bli lys og det ble lys.

 

aøt er plantet for at jeg skal tro på gud

programmert på forhånd og unngå stor mage som jeg ikke unngikk pga zyprexa

Men nå får jeg cisordinol og ser ikke lenger lyset og de onde energiene og er vel ute av psykosen 

for den var ikke å holde ut, jeg var så redd.

men hvordan kan jeg ta cisordinol når jeg vet jeg vil få tunga ut av kjeften???? Hjelp

En del av det du beskriver, tror jeg mange andre med psykose har opplevd tilsvarende eller lignende. De aller fleste vil i etterkant mene at det de opplevde var psykose. 

Du fortalte for noen dager siden at legen hadde lovet at de skulle følge nøye med på om du fikk tegn til TD. Jeg tror ikke du har noe å frykte, dersom du skulle få symptomer som tyder på at du er i risiko for TD, så vil man gjøre endringer i medisineringen. 

Det er godt å vite at du får hjelp av helsevesenet når du er så syk. Håper du snart vil føle deg mye bedre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777
19 minutter siden, frosken skrev:

En del av det du beskriver, tror jeg mange andre med psykose har opplevd tilsvarende eller lignende. De aller fleste vil i etterkant mene at det de opplevde var psykose. 

Du fortalte for noen dager siden at legen hadde lovet at de skulle følge nøye med på om du fikk tegn til TD. Jeg tror ikke du har noe å frykte, dersom du skulle få symptomer som tyder på at du er i risiko for TD, så vil man gjøre endringer i medisineringen. 

Det er godt å vite at du får hjelp av helsevesenet når du er så syk. Håper du snart vil føle deg mye bedre. 

Da har jeg nok lett TD for legen har redusert på abilify.. han sa først jeg hadde bivirkninger, lett TD, for dagen etter å nekte. 

Det er ikke mange «hallusinasjoner» jeg har hatt, men alle gir så MENING. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, elina777 skrev:

Da har jeg nok lett TD for legen har redusert på abilify.. han sa først jeg hadde bivirkninger, lett TD, for dagen etter å nekte. 

Det er ikke mange «hallusinasjoner» jeg har hatt, men alle gir så MENING. 

At de gir mening er fordi du fortsatt er svært syk, dessverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, XbellaX skrev:

At de gir mening er fordi du fortsatt er svært syk, dessverre

Du må ikke nøre oppunder dette med at hun er svært syk eller fokusere på det . Hun er oppegående nok til å forstå selv hva som er riktig og uriktig . Hennes tråder skremmer meg og skaper bekymring hos meg og andre brukere. Syns tråden bør slettes .

Anonymkode: 12726...452

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du må ikke nøre oppunder dette med at hun er svært syk eller fokusere på det . Hun er oppegående nok til å forstå selv hva som er riktig og uriktig . Hennes tråder skremmer meg og skaper bekymring hos meg og andre brukere. Syns tråden bør slettes .

Anonymkode: 12726...452

Herregud hva i helvete bekymrer deg???

jeg har rett til å stille spm jeg lurer oppriktig på! Jeg vet jeg har vært syk da jeg er i et sykehus men ser det likevel som Sannheten da Alt Gir Mening

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777

Du føler du ikke ble sett på samme måte som jeg blir da DU var syk. Men jeg vedder på at din sykdom ikke bare var sannheten som ble for sterk, men nonsense

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må ikke nøre oppunder dette med at hun er svært syk eller fokusere på det . Hun er oppegående nok til å forstå selv hva som er riktig og uriktig . Hennes tråder skremmer meg og skaper bekymring hos meg og andre brukere. Syns tråden bør slettes .

Anonymkode: 12726...452

Akkurat nå strever elina med dette - hun spør konkret om dette handler om sykdom. Å minne henne på at det faktisk er sykdom er ikke å "nøre opp under". Tråder kan ikke slettes fordi noen brukere blir skremt. Da er det langt bedre at du hopper over elinas innlegg for en periode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og så har du åpenbart også eupf, skjønner jeg! Blir skikkelig forbannet bare noen sier du er oppegående. Det er jo det mener selv også at du er, er det ikke ?

Anonymkode: 12726...452

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og så har du åpenbart også eupf, skjønner jeg! Blir skikkelig forbannet bare noen sier du er oppegående. Det er jo det mener selv også at du er, er det ikke ?

Anonymkode: 12726...452

Nope jeg har ikke eupf sorry å skuffe deg:) noen sa  jeg skulle slettes derfor jeg skrev helvete. Du er nok ingen god diagnostiket. Ingen doktorgrad i psykologi på deg. Jeg har vært innen psykiatrien av og på siden jeg var 10 år. Om jeg hadde hatt eupf hadde det vært oppdaget innen nå

Endret av elina777
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, elina777 skrev:

God is a savior!

Du jeg bare lurer på en ting for jeg er veldig nyskjerrig. Hvis jeg sier til deg at psykose er en tilstand der man er blendet av vrangforestillinger hva tenker du da? Avviser du det og fortsetter å tro det er en opplyselse? Skjer det noen form for vurdering hos deg om at psykose kan være noe annet enn det du tror det er? En tredje ting jeg lurer på er om hvis det var sant at God is a savior som du sier hvorfor har han ikke reddet deg fra vrangforestillingene dine og hvorfor tenker du ikke at det hele kan være feil siden det ikke har skjedd ennå? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777
1 minutt siden, Elektronet skrev:

Du jeg bare lurer på en ting for jeg er veldig nyskjerrig. Hvis jeg sier til deg at psykose er en tilstand der man er blendet av vrangforestillinger hva tenker du da? Avviser du det og fortsetter å tro det er en opplyselse? Skjer det noen form for vurdering hos deg om at psykose kan være noe annet enn det du tror det er? En tredje ting jeg lurer på er om hvis det var sant at God is a savior som du sier hvorfor har han ikke reddet deg fra vrangforestillingene dine og hvorfor tenker du ikke at det hele kan være feil siden det ikke har skjedd ennå? 

Jeg har ingen vrangforestillinger... men sannheten er for sterk så jeg fungerer ikke og må legges inn. Jeg turte ikke være hjemme da stemmene fra helvete sa navnet mitt.  Jeg har fått både stor mage og TD som klarsynet viste meg i 2012. Men det dreper meg ikke før jeg er middelaldrende

 

så jeg kan snu dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777

Tro meg jeg ønsker meg ut av denne tilstanden og komme ut i jobb og få barn ikke være stuck på mentalsykehus 

oppmerksomhet my ass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...