Gå til innhold

Kan psykose være en veldig opplyst åndelig tilstand


Gjest elina777

Anbefalte innlegg

Gjest elina777

Jeg skjønner ærlig talt ikke at noen kan tro jeg dikter opp det lange hovedinnlegget mitt. Håper du får hjelpen du trenger. Det er godt å bli sett og validert, ikke sant? Som de sier i avatar: I SEE YOU

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du virker ikke akkurat å dra nytte av disse konstruktive svarene du får. Nå virker du feks helt upåfallende og upsykotisk. Rart at folk ikke gjennomskuer deg !

Anonymkode: 12726...452

Kan være enig i det. Først utagerer hun som en tenåring eller voksen med eupf, men når du påpeker det så forandrer hun seg plutselig og blir mild og klok i svarene sine. Trur dette er manipulering på høgt plan! 

Anonymkode: 2c1ea...67b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, elina777 skrev:

Tro meg jeg ønsker meg ut av denne tilstanden og komme ut i jobb og få barn ikke være stuck på mentalsykehus 

oppmerksomhet my ass.

Prøv å logge av dol når du får svar som dette, elina. Ikke gidd å svare, bare ignorer de kjipe svarene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777
Akkurat nå, frosken skrev:

Prøv å logge av dol når du får svar som dette, elina. Ikke gidd å svare, bare ignorer de kjipe svarene. 

Ok takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, elina777 skrev:

Jeg har ingen vrangforestillinger... men sannheten er for sterk så jeg fungerer ikke og må legges inn. Jeg turte ikke være hjemme da stemmene fra helvete sa navnet mitt.  Jeg har fått både stor mage og TD som klarsynet viste meg i 2012. Men det dreper meg ikke før jeg er middelaldrende

 

så jeg kan snu dette

Okei det ga egentlig svar på alt jeg lurte på. Enten så overser du å tenke kritisk fordi du er psykotisk og psykosen ikke tillater det eller så later du som om det er sånn. Det er riktig nok helt umulig å finne ut om noen er psykotisk eller later som, men hva enn du gjør så få du har lykke til videre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest elina777
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

I sta var du "Guds lys' Bli enig med deg selv da !

Anonymkode: 2c1ea...67b

Det varierer på de onde energiene rundt meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å hjelpes..

Man er tøff bak en skjerm ser jeg.

Men kan ikke alle bare la Elina777 være i fred og ikke oppjage henne til mere frustrasjon. Noe av det tristeste jeg har lest her inne. Tror neppe elina777 mener noe alvorlig med drepe etc og skyte etc. Men det er mye frustrasjon og angst, tristhet. Elina777, håper du får den hjelpen du trenger å at du kan bli frisk eller friskere.😉

Her inne tror jeg nok ikke er en plass som er så bra for deg akkuratt nå.😊 Iallefall ikke når du ikke har det så bra akkurat nå. Sender en god klem til deg. Logg heller av her å konsentrere deg om de menneskene som virkelig bryr seg om deg.  Ta vare på deg selv.

Anonymkode: 9c2e0...3f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Forumansvarlig skrev:

Tråden er ryddet for personangrep og trusler.

Forumansvarlig

Det var på tide, elina fortjente ikke alt dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...