Gå til innhold

Medisinen Brintellix. Har du prøvd denne type antidepressiva?


Kvitr

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

32 minutter siden, Kvitr skrev:

Har noen gått på medisinen Brintellix?

Den skal jeg begynne på i dag. Spent på om den kan fungere for meg.

Jeg har brukt den et par måneder nå. Har ikke fått de bivirkningene med kvalme som jeg har fått av andre typer, og det er jo bra! Er gradvis på vei oppover av depresjonen. Får imidlertid de rareste drømmer, og kan gå i surr om det jeg har drømt var drøm eller virkelighet. 

Anonymkode: a05d3...c11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har brukt den et par måneder nå. Har ikke fått de bivirkningene med kvalme som jeg har fått av andre typer, og det er jo bra! Er gradvis på vei oppover av depresjonen. Får imidlertid de rareste drømmer, og kan gå i surr om det jeg har drømt var drøm eller virkelighet. 

Anonymkode: a05d3...c11

Det jeg også leste. Rare drømmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Kvitr skrev:

Har noen gått på medisinen Brintellix?

Den skal jeg begynne på i dag. Spent på om den kan fungere for meg.

Har brukt Brintellix i noen år nå og den virker bra på depresjon, men dårlig på angst. Legen la da til Efexor og den kombinasjonen var bra for meg. Har lite bivirkninger av den, også lite merkelige drømmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...