Gå til innhold

Dere får ta imot klimaflykningene dere som flyr og skader kloden!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lol, akkurat som om folk kommer til å kjøre mindre bil, og fly mindre. Later som om de er så miljøbevisste for selv å fremstå i et positivt lys, mens de i realiteten er en gjeng hyklere.

Anonymkode: 12821...fce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ta imot klimaflyktninger?  Hvem sier at vi ikke blir klimaflyktninger?

Anonymkode: d978c...b50

Sjefen i røde kors sier vi må regne med å dele boligen vår med klimaflyktninger. Han sa att syria /libanon blir en bagatell mot det som kommer. Selv bor vi gunstig til klimamessig. 

Anonymkode: 024d1...cdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sjefen i røde kors sier vi må regne med å dele boligen vår med klimaflyktninger. Han sa att syria /libanon blir en bagatell mot det som kommer. Selv bor vi gunstig til klimamessig. 

Anonymkode: 024d1...cdd

Det er bare skremselspropaganda.

Anonymkode: 12821...fce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sjefen i røde kors sier vi må regne med å dele boligen vår med klimaflyktninger. Han sa att syria /libanon blir en bagatell mot det som kommer. Selv bor vi gunstig til klimamessig. 

Anonymkode: 024d1...cdd

Når Nordpolen og alle isbreer smelter bor vi ikke gunstig til klimamessig.  Dette er det lenge til og jeg og mine blir døde for lengst.

Anonymkode: d978c...b50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når Nordpolen og alle isbreer smelter bor vi ikke gunstig til klimamessig.  

Hvordan påvirker det oss?

Anonymkode: 12821...fce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan påvirker det oss?

Anonymkode: 12821...fce

Vi drukner

Anonymkode: d978c...b50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi drukner

Anonymkode: d978c...b50

Havet stiger ikke om isen ved Nordpolen smelter.

Anonymkode: 12821...fce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BARE vi som flyr???????? Vet du hva? For flere år siden, så prøvde jeg å få folk til å bli mer miljøvennelige. Jeg ville ikke at bilen skulle brukes så mye, jeg ville at folk skulle kaste søppela si i søppelbøtta og gjerne sortere den også, jeg ville folk skulle bruke mer kollektivtransport, kjøpe mer miljøvennelig mat, ikke fråtse så forbanna mye,...men neida! de bare lo og mente jeg var sær. Jeg fløy aldri på den tiden. Jeg tok bussen til skolen selv om jeg hadde bil. 
NÅ er plutselig folk helt på! Nå må jeg fly pga jobben, men bruker bare kollektivt ellers. 
Dette kunne du skjønt litt tidligere.

Anonymkode: db506...893

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

BARE vi som flyr???????? Vet du hva? For flere år siden, så prøvde jeg å få folk til å bli mer miljøvennelige. Jeg ville ikke at bilen skulle brukes så mye, jeg ville at folk skulle kaste søppela si i søppelbøtta og gjerne sortere den også, jeg ville folk skulle bruke mer kollektivtransport, kjøpe mer miljøvennelig mat, ikke fråtse så forbanna mye,...men neida! de bare lo og mente jeg var sær. Jeg fløy aldri på den tiden. Jeg tok bussen til skolen selv om jeg hadde bil. 
NÅ er plutselig folk helt på! Nå må jeg fly pga jobben, men bruker bare kollektivt ellers. 
Dette kunne du skjønt litt tidligere.

Anonymkode: db506...893

Jeg har aldri hatt stort klimaavtrykk. Jeg har aldri brent mye fossil energi.

 

 

Anonymkode: 024d1...cdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...