Gå til innhold

Fæle drømmer av Circadin?? Kupton og andre.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har brukt Circadin i ca 10 dager nå. Problemet er at jeg får virkelig fæle drømmer.. Kommer dette sannsynligvis av Circadin? Tror jeg må slutte å ta de i så tilfelle..

Anonymkode: 0f5f6...a4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har brukt Circadin i ca 10 dager nå. Problemet er at jeg får virkelig fæle drømmer.. Kommer dette sannsynligvis av Circadin? Tror jeg må slutte å ta de i så tilfelle..

Anonymkode: 0f5f6...a4d

Jeg har hørt at dette er vanlig. Har selv opplevd det med andre medisiner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har brukt Circadin i ca 10 dager nå. Problemet er at jeg får virkelig fæle drømmer.. Kommer dette sannsynligvis av Circadin? Tror jeg må slutte å ta de i så tilfelle..

Anonymkode: 0f5f6...a4d

Jeg kunne ikke bruke det. I tillegg til masse drømmevirksomhet, så sto jeg også opp flere ganger i løpet av natten og virret rundt.

Anonymkode: 841ac...a5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kunne ikke bruke det. I tillegg til masse drømmevirksomhet, så sto jeg også opp flere ganger i løpet av natten og virret rundt.

Anonymkode: 841ac...a5a

Så ubehagelig!! Ja, jeg har hatt masse fæle drømmer etter at jeg begynte på det...

Anonymkode: 0f5f6...a4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her. Fikk dårlig samvittighet for at jeg skrev på overskriften at jeg ønsket svar fra Kupton. Mente ikke mase og trenger ikke svar fra han. Leste tidligere at han ikke hadde så mye kjennskap til Circadin. Unnskyld.

Anonymkode: 0f5f6...a4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er korrekt at jeg ikke har mye erfaring med dette stoffet. Men jeg kopierer fra Felleskatalogen:

Bivirkninger

Mindre vanlige (≥1/1000 til <1/100): Gastrointestinale: Magesmerter, magesmerter i øvre del, dyspepsi, sår i munnen, munntørrhet, kvalme. Hjerte/kar: Hypertensjon. Hud: Dermatitt, nattesvette, pruritus, utslett, generell pruritus, tørr hud. Kjønnsorganer/bryst: Menopausesymptomer. Lever/galle: Hyperbilirubinemi. Muskel-skjelettsystemet: Smerter i ekstremiteter. Nevrologiske: Migrene, letargi, psykomotorisk hyperaktivitet, hodepine, svimmelhet, søvnighet. Nyre/urinveier: Glykosuri, proteinuri. Psykiske: Irritabilitet, rastløshet, mareritt, nervøsitet, søvnløshet, unormale drømmer, angst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts her. Fikk dårlig samvittighet for at jeg skrev på overskriften at jeg ønsket svar fra Kupton. Mente ikke mase og trenger ikke svar fra han. Leste tidligere at han ikke hadde så mye kjennskap til Circadin. Unnskyld.

Anonymkode: 0f5f6...a4d

Er du den samme som maser hele tiden? På "kupong"?

Anonymkode: 7b39b...3b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du den samme som maser hele tiden? På "kupong"?

Anonymkode: 7b39b...3b1

Hva tror du smarting?? At det er jeg, en og samme person som spør kupton her inne??

Anonymkode: 0f5f6...a4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt Circadin i noen måneder nå. I begynnelsen fikk jeg hodepine, men nå er det bort. Jeg har livlige drømmer, men ikke mareritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...