Jump to content
Sign in to follow this  
AnonymBruker

Frosken

Recommended Posts

AnonymBruker

Hvorfor har du sånn typisk kunnskap som folk i skranken i helsesektoren har når du ikke jobber med helse. Enten må du ha vært eller er pårørende til noen som trenger mye helsehjelp, eller så har du fått denne kunnskapen på andre måter. Det at du er veldig bestemt på hvordan andre skal håndtere utfordringene sine skulle en jo tro bunnet i en form for erfaring i jobb med pasienter. Det er alltid et mysterium hvorfor du har slike bestemte formeninger om hvordan det er riktig å svare ulike mennesker her på forumet.

Anonymkode: 34cf1...800

Fortsetter under...

XbellaX

Den du henviser til er svært godt oppdatert på fag og forskning. Hvordan vedkommende har tilegnet seg den kunnskapen er fullstendig irrelevant for dette forumet. 

cilie
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor har du sånn typisk kunnskap som folk i skranken i helsesektoren har når du ikke jobber med helse. Enten må du ha vært eller er pårørende til noen som trenger mye helsehjelp, eller så har du fått denne kunnskapen på andre måter. Det at du er veldig bestemt på hvordan andre skal håndtere utfordringene sine skulle en jo tro bunnet i en form for erfaring i jobb med pasienter. Det er alltid et mysterium hvorfor du har slike bestemte formeninger om hvordan det er riktig å svare ulike mennesker her på forumet.

Anonymkode: 34cf1...800

Jeg skjønner ikke behovet for å grave i andre sin identitet? Her inne må vi ta til oss, eller ikke, de råd vi får. Dette må vi selv filtrere, uavhengig av hvilken bakgrunn svarer måtte ha. 

kupton
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er alltid et mysterium hvorfor du har slike bestemte formeninger om hvordan det er riktig å svare ulike mennesker her på forumet.

For meg er det intet mysterium. Det skyldes kompetanse (kunnskaper, ferdigheter, holdninger).

Edited by kupton

FjellOgDalar

Hva slags bakgrunn brukerne av dette forumet har kan vi ikke vite. Hvem som helst kan hevde at de er lege, sykepleier, sosionom, pårørende osv. Noen her viser, uten at de ønsker å si mer om seg selv, at de har bred kunnskap innen det de skriver om. Mye av dette kan vi stole på, ettersom de  i årevis har delt disse med oss. Frosken er frosken og Kupton er kupton. Begge to er store ressurser her på DOL og er ellers som mange andre. De har sterke meninger om mangt, og er ikke redde for å for uttrykke det.  

AnonymBruker
10 minutter siden, FjellOgDalar skrev:

Hva slags bakgrunn brukerne av dette forumet har kan vi ikke vite. Hvem som helst kan hevde at de er lege, sykepleier, sosionom, pårørende osv. Noen her viser, uten at de ønsker å si mer om seg selv, at de har bred kunnskap innen det de skriver om. Mye av dette kan vi stole på, ettersom de  i årevis har delt disse med oss. Frosken er frosken og Kupton er kupton. Begge to er store ressurser her på DOL og er ellers som mange andre. De har sterke meninger om mangt, og er ikke redde for å for uttrykke det.  

Det er ikke bare de to som er gode ressurser for forumet. Det er flere gode ressurser her inne, deriblandt ISW. 

Anonymkode: 5b97a...6ae

Annonse

Fionys
1 time siden, FjellOgDalar skrev:

Jeg vil si at de fleste her inne er ressurser på en eller annen måte, uten alle disse ville det ikke vært DOL.

AnonymBruker
27 minutter siden, Fionys skrev:

Jeg vil si at de fleste her inne er ressurser på en eller annen måte, uten alle disse ville det ikke vært DOL.

Ikke jeg. Jeg er bare en belastning, men jeg er her nå likevel fordi jeg sliter og prøver å lære og av og til spør for å få hjelp. 

Anonymkode: e988b...5b6

FjellOgDalar

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke bare de to som er gode ressurser for forumet. Det er flere gode ressurser her inne, deriblandt ISW. 

Anonymkode: 5b97a...6ae

Godt og viktig poeng! Jeg refererte til de to siden spørsmålet handlet om Frosken 🙂