Gå til innhold

Overføring død tlf til pc


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen kloke hoder her som kan hjelpe meg

Har en IPad og en mobil som begge er «døde» Inni dem ligger -selvsagt - bla en del bilder, som jeg så klart ønsker å få ut

Får ikke til dette på PC fordi de er døde...men, er det programmer som jeg kan hente ned/kjøpe som klarer dette alikavel?

Hvis jeg leverer inn til en eller annen form for Apple - doktor så vet jeg de pleier å kreve at mobilen «lever» i alle fall den tiden det tar å føre over. I alle tilfeller har jeg bilder der jeg ikke ønsker å dele med noen. Ser de bildene som føres over foresten?

Leser på nettet om et par programmer som brukes også på døde telefoner etc, men gjør de det? Virker det?

Om dere kan anbefale noe bankens så er jeg veldig lettet. Og det må gjerne koste noen kroner bare det virker

Takk 

Anonymkode: 8f54e...595

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen kloke hoder her som kan hjelpe meg

Har en IPad og en mobil som begge er «døde» Inni dem ligger -selvsagt - bla en del bilder, som jeg så klart ønsker å få ut

Får ikke til dette på PC fordi de er døde...men, er det programmer som jeg kan hente ned/kjøpe som klarer dette alikavel?

Hvis jeg leverer inn til en eller annen form for Apple - doktor så vet jeg de pleier å kreve at mobilen «lever» i alle fall den tiden det tar å føre over. I alle tilfeller har jeg bilder der jeg ikke ønsker å dele med noen. Ser de bildene som føres over foresten?

Leser på nettet om et par programmer som brukes også på døde telefoner etc, men gjør de det? Virker det?

Om dere kan anbefale noe bankens så er jeg veldig lettet. Og det må gjerne koste noen kroner bare det virker

Takk 

Anonymkode: 8f54e...595

du kan ikke få appledoktoren til å få hjelp i begge apparatene igjen heller?

Anonymkode: 11596...a04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

du kan ikke få appledoktoren til å få hjelp i begge apparatene igjen heller?

Anonymkode: 11596...a04

ps. du har ikke lagret  i eks.  icloud eller dropbox da, slik at alt ligger der?

Anonymkode: 11596...a04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette gjelder en IPhone 6S og en IPad Air2

Får nå PC til å finne telefonen selv om den er død, og PC viser at minnet på telefonen er nesten helt fullt. Dog...når jeg klikker meg inn på minnet så står mappen som «tom». Samme når jeg tar alternativet «overføre bilder og video» så kommer «finner ingen bilder eller video på denne telefonen»

...

Anonymkode: 8f54e...595

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidligere har i alle fall apple hatt egen filformat, kanskje du trenger et program på pc som støtter apple. Tror ikke du bare kan koble iphone til pc på samme måte som du kan med Android enheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, Fionys skrev:

Tidligere har i alle fall apple hatt egen filformat, kanskje du trenger et program på pc som støtter apple. Tror ikke du bare kan koble iphone til pc på samme måte som du kan med Android enheter.

Jeg får faktisk til slik kobling/overføring på både tidligere og senere modeller av disse

Har også et par programmer for overføring men et program krever at jeg «lukker opp» telefonen først og når jeg ikke får gjort det så finner den ikke telefonen og det andre programmet finner den heller ikke

Antagelig - tenker jeg - så burde telefonen vært låst opp for at ting skulle løses med de metodene jeg har pr nå, men så lenge PC finner telefonen og leser minnet i det hele tatt så bør det kanskje finnes et program som klarer å gå «bakveien» og få ut innholdet, selv fra låst telefon. Men hvilket...

Anonymkode: 8f54e...595

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...