Jump to content
Sign in to follow this  
AnonymBruker

Overgrep?

Recommended Posts

AnonymBruker

Hei! Jeg har et spørsmål når det gjelder fortrengte seksuelle overgrep. Jeg lurer på om noen har opplevd å huske fortrengte seksuelle overgrep i voksen alder? Og hvordan kom dette isåfall frem? Jeg har opplevd ekstremt kraftige reaksjoner i forbindelse med psykomotorisk fysioterapi og noen av reaksjonene skremmer meg. Men det er ikke minner, det er kraftige følelser og kroppslige reaksjoner. Dermed kan jeg ikke vite sikkert hva dette handler om. Og kan jo like godt handle om senere opplevelser jeg har hatt, selv om den ene gangen kjente jeg at jeg var 3-4 år (en fornemmelse).En fornemmelse er ikke nok til å vite og jeg plages ekstremt med dette. Og kan ikke anklage noen for noe som ikke er! Og er det i det hele tatt bra og hensiktsmessig å få frem vonde ting som kan være fortrengt? Dette er jo en del av behandlingen. Kan forklare mer, men jeg ønsker først å se om det er noen som i det hele tatt kjenner igjen noe av dette? Føler meg uggen bare ved å skrive eller tenke på dette. Vanskelig å ta opp med behandler. Vanskelig å ta opp med noen..Så..noen seriøse svar til meg? 

Anonymkode: 5165d...4b2

Fortsetter under...