Gå til innhold

Trening uke 42😊


emilie321

Anbefalte innlegg

Denne uka ble ganske så bra, fikk til 3 økter i bassenget. Har fått streng beskjed av fastlegen om at jeg må gjøre mindre av ting som tar energi og heller gjøre mer av ting som gir energi. Vi gjorde en avtale om at jeg skulle begynne å trene 3 ganger i uka.    Denne uka greide jeg ikke å dra på jobben og treningen som følger med der. Fikk en sjokk-beskjed sent på onsdag og dermed sov jeg ikke noe natt til torsdag + at jeg ikke var i stand til å kjøre. Måtte derfor 3 ganger i bassenget denne uka.

Tirsdag: svømt 1500 m

Fredag: svømt 2000 m

Søndag: svømt 2000 m

Det som var litt moro i dag, var at jeg svømte 5 min fortere enn på fredag. Da gjør jeg iallefall noe riktig.  Det er heller ikke lenge siden jeg tok opp svømmingen igjen, så er fornøyd med dette.

Hvordan har det gått med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

30 minutter siden, emilie321 skrev:

Hvordan har det gått med dere andre?

3 ganger Helvetesrunden, i dag før frokost! Gikk faktisk overraskende greit. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

En bra uke. Fikk til målet om to joggeturer og to styrkeøkter. Føler meg egentlig i litt overraskende bra form selv om det har vært mer fokus på spising enn trening de siste ukene, med høstferie etc.

Jeg veide meg forresten for første gang på over en måned. Av en eller annen merkelig grunn har jeg ikke lagt på meg. Ikke mer enn et halvkilo i alle fall. Når jeg føler jeg "skeier ut" er det ikke så veldig forskjellig fra ellers kanskje. Jeg er ikke i stand til å trøkke i meg mye godteri uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nakken min og jeg er uvenner om dagen, så det påvirker styrketreningen min. Men jeg fikk gjennomført to spinningtimer og en litt amputert styrkeøkt. Også gikk jeg 92 km i løpet av uka. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida
På 21.10.2019 den 10.12, frosken skrev:

Nakken min og jeg er uvenner om dagen, så det påvirker styrketreningen min. Men jeg fikk gjennomført to spinningtimer og en litt amputert styrkeøkt. Også gikk jeg 92 km i løpet av uka. 

God bedring med nakken :) Har slitt veldig med den jeg også. Jeg blir nok aldri helt bra, men litt bedre de siste par dagene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Nicklusheletida skrev:

Sånn, nå har det vært treningspause lenge nok for meg og i dag har jeg endelig trent :)

 

Da er vi to - dvs jeg har vært pesende i skogen m treningstøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, stjernestøv skrev:

Var å trente i dag og ble kokt,er veldig opptatt av å gjøre øvelsene fort så får litt vondt her og der hehe :D 

Det er veldig bra å bli kokt under trening 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, stjernestøv skrev:

Var å trente i dag og ble kokt,er veldig opptatt av å gjøre øvelsene fort så får litt vondt her og der hehe :D 

Blir også helt kokt når jeg trener. Jeg synes bare det er deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...