Gå til innhold

Å utestenge bruker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Går det an å be om å bli utestengt på ubestemt tid sånn at jeg hindres i å hele tida nyregistrere meg? Jeg har jo ikke selvkontroll når det gjelder dette, så må ha hjelp. For det jeg ønsker helt ærlig er å kutte ut dol. Jeg har rett og slett ikke godt av å være her, verken å lese eller å skrive. Så jeg håper du kan utestenge meg. Takk!

Anonymkode: c28aa...74e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor har du ikke godt å være her?

Anonymkode: d3b47...40c

Fordi jeg blir mer dårlig av å lese om andre som sliter med ting. Det drar meg ned. Og jeg vil ikke ned, men opp! Jeg er i tillegg lei av å fokusere på sykdom både hos meg selv og andre. Jeg vil bare leve et vanlig, friskt normalt liv! Jeg vil ikke være syk på noen som helst måte. Jeg vil være frisk og fri! Og ikke tenke noe mer på sykdom og symptomer! Jeg ER frisk, det feiler meg ingenting! 

Men jeg må ha hjelp til å la være å hele tida slette meg, så registrere meg på nytt, for så å gjenta dette mønsteret i det uendelige. Jeg greier ikke selv å holde meg borte herfra, derfor ber jeg om hjelp! 

Det er jo som å være fanget i en malstrøm det ikke går an å komme seg ut av!  Jeg MÅ ha hjelp til dette! 

Endret av Visma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Visma skrev:

Fordi jeg blir mer dårlig av å lese om andre som sliter med ting. Det drar meg ned. Og jeg vil ikke ned, men opp! Jeg er i tillegg lei av å fokusere på sykdom både hos meg selv og andre. Jeg vil bare leve et vanlig, friskt normalt liv! Jeg vil ikke være syk på noen som helst måte. Jeg vil være frisk og fri! Og ikke tenke noe mer på sykdom og symptomer! Jeg ER frisk, det feiler meg ingenting! 

Men jeg må ha hjelp til å la være å hele tida slette meg, så registrere meg på nytt, for så å gjenta dette mønsteret i det uendelige. Jeg greier ikke selv å holde meg borte herfra, derfor ber jeg om hjelp! 

Det er jo som å være fanget i en malstrøm det ikke går an å komme seg ut av!  Jeg MÅ ha hjelp til dette! 

Hjelp, så det er ikke bare jeg som er unormal altså. Jeg også har vært på forum lenge nå, og ser hvor avhengig jeg har blitt. Er du på flere på klikk? Foreldre og Kvinneguiden? Der er det jo enda mer liv. Dette forumet her er der folk er mest seriøse da. Foreldre også, men der er det mye kritisering og surhet. Kvinneguiden har jo mest liv, men der er også alle trollene. 

Jeg også ser at det er ekstremt mye fokus på sykdom. Blir ikke oppløftet jeg heller. Mye kritikk og hets av syke, uføre og folk på nav som ikke får seg jobb. Jeg blir veldig oppgitt over hvor trangsynte mange er. 

Jeg ha ær det som deg. Har kanskje ikke så godt av å lese på forum. Føler jeg bare skammer meg enda mer over å være som jeg er fordi jeg ser en del har det verre.

Anonymkode: d3b47...40c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du får prøve å komme deg bort du også hvis du tenker at du ikke har godt av å være her. 

Nei, jeg har aldri vært på andre forum en dol. Jeg er ikke noe god på å samhandle skriftlig med noen, og orker derfor ikke tanken på å skulle involvere meg på andre forumer. Jeg orker bare ikke mer. Jeg er fullstendig avhengig og jeg trenger hjelp til å holde meg borte. Jeg er så lei av alt og gidder knapt å holde meg selv i live. Jeg har fullstendig mislykkes som menneske, og er dønn deprimert nå. Da blir jeg ikke bedre av å henge her. Jeg har driti meg ut for hele verden! Bokstavelig talt for Gud og hvermann. Jeg har trodd en stund at jeg har vært viktig, men jeg er faen meg ikke viktig på noen som helst måte! Jeg er bare et null slik jeg alltid har vært. Hater meg selv og det patetiske livet mitt! 😭 

Jeg vet at du ikke har det på samme måten som dette, men ville bare få det ut før jeg nok en gang forsvinner herfra. Denne gangen for godt! 

Alt godt videre til deg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, Visma skrev:

Ja, du får prøve å komme deg bort du også hvis du tenker at du ikke har godt av å være her. 

Nei, jeg har aldri vært på andre forum en dol. Jeg er ikke noe god på å samhandle skriftlig med noen, og orker derfor ikke tanken på å skulle involvere meg på andre forumer. Jeg orker bare ikke mer. Jeg er fullstendig avhengig og jeg trenger hjelp til å holde meg borte. Jeg er så lei av alt og gidder knapt å holde meg selv i live. Jeg har fullstendig mislykkes som menneske, og er dønn deprimert nå. Da blir jeg ikke bedre av å henge her. Jeg har driti meg ut for hele verden! Bokstavelig talt for Gud og hvermann. Jeg har trodd en stund at jeg har vært viktig, men jeg er faen meg ikke viktig på noen som helst måte! Jeg er bare et null slik jeg alltid har vært. Hater meg selv og det patetiske livet mitt! 😭 

Jeg vet at du ikke har det på samme måten som dette, men ville bare få det ut før jeg nok en gang forsvinner herfra. Denne gangen for godt! 

Alt godt videre til deg! 

Hvordan har du driti deg ut? Jo, jeg har det som deg. Jeg må sette livet på vent en stund fordi jeg lider av depresjon og mulig tilleggsdiagnoser som trigger den. Alltid har jeg fått bekreftet at jeg ikke er bra nok. I alle mulige sammenhenger. Nå skal ikke jeg legge skylden på andre for alt, noen ganger er det vanskelig å se egen væremåte. Men i barn og ungdomsårene beholdt jeg aldri venner. Vi var venner noen uker, men så begynte folk å finne på ting sammen uten å invitere meg, de løy til meg og sa at de ble syke...mens de egentlog bare skulle ha meg vekk. Jeg kom meg heldigvis i jobb etter ørten avvisninger, i en alder av 19. Men har liksom bare hatt slike jobber som "ingen vil ha". Altså, de letteste jobbene å få. Så har jeg kommet meg opp, fått bedre tilbud. Men så enten er jeg ikke venn nok med sjefene, jeg kjenner ikke de riktige folka og blir enten degradert eller noe lignende. Av diverse årsaker (fikk ikke sparken altså) så er jeg tilbake på null. Nå er jeg på arbeidssøkermalredet igjen, og er ikke engang sikker på om jeg noen gang har jobb igjen. Nå er jeg mer deprimert igjen. De jeg har ansett som venner eller bekjente, kan alltids sette av tid til meg, men de har liksom noe eget. Enten har de familie, studerer, skaffer seg nye venner og lever livet sitt videre, får jobber som opptar dem veldig mye. Jeg går liksom bare rundt og eksisterer og merker ting som ga glede før ikke lenger gjør det. Er ikke like gøy å treffe venner lenger helle, når jeg alltid føler meg dårligere enn dem. De har liksom noe å gå til, andre de har avtaler med. Jeg er hun fleksible som liksom alltid har tid. 

Anonymkode: d3b47...40c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På 23.10.2019 den 14.20, Admin skrev:

Vi har dessverre ikke denne muligheten da det alltids vil være måter å unngå det på om man vil.

Admin

Det stemmer vel ikke helt tror jeg. Jeg har kontakt privat med en bruker som er blitt utestengt av dere. Så åssen forklares det? 

Anonymkode: a2303...6e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det stemmer vel ikke helt tror jeg. Jeg har kontakt privat med en bruker som er blitt utestengt av dere. Så åssen forklares det? 

Anonymkode: a2303...6e7

registrerte adr kan stenges/blokkeres. Det løser ingenting når vedk kan regge seg på nytt gjentatte ganger.

Anonymkode: 2cfe7...75d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...