Gå til innhold

Er det mange her da som har kontakt på privaten ?


Gjest Kallemari

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Kallemari

Jeg hadde håpet at det var noen her som var like kjønnsforvirret og usikker på egen legning som jeg! 😂

For å klargjøre, så mener jeg ikke med det herre å sjekke opp noen eller å bli sjekket opp! Bare noen å dele erfaringer med!

Endret av Kallemari
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Kallemari skrev:

Jeg hadde håpet at det var noen her som var like kjønnsforvirret og usikker på egen legning som jeg! 😂

For å klargjøre, så mener jeg ikke med det herre å sjekke opp noen eller å bli sjekket opp! Bare noen å dele erfaringer med!

Da kan det være lurt å stille spm om det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overskriften dreier seg om hvorvidt mange har kontakt her, mens du vil komme i kontakt med de som er usikre på legning/ kjønnsidentitet. Da kan det være lurt å lage en trådtittel om det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kallemari
Akkurat nå, cilie skrev:

Overskriften dreier seg om hvorvidt mange har kontakt her, mens du vil komme i kontakt med de som er usikre på legning/ kjønnsidentitet. Da kan det være lurt å lage en trådtittel om det. 

Skjønner. Jeg har vært litt åpen om det på sex og samliv men jeg har ikke stilt noe direkte spørsmål der heller. Men kan jo gjøre det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...