Gå til innhold

Martha og kjæresten sin offentlige instragram


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Leser på deres instragram. Ser at noen forsvarer dem. Ser også at noen stiller Martha spørsmål om hva dette med kreftuttalelsene i boken til sjamanen betyr. Martha reklamerer for boken. Men hun skriver til bruker at hun ikke vil svare på spørsmålet hans. Han synes dette er rart for hun burde jo kunne svare om hva dette med kreftuttalelsene i boken betyr. En del mennesker skriver at de mener at man bør være hyggelig og ikke skrive om dette på hennes instragram / kommentarfeltet.  

Hva tenker dere om dette ? Kan vi misforstå dette med kreftuttalelsen til kjæresten hennes ? 

Anonymkode: ca066...98c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker gjeeeesp, kunne ikke bry meg mindre. Og at lang dag med vin i anledning jobben er mer en nok og natta, peace and out :) 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Leser på deres instragram. Ser at noen forsvarer dem. Ser også at noen stiller Martha spørsmål om hva dette med kreftuttalelsene i boken til sjamanen betyr. Martha reklamerer for boken. Men hun skriver til bruker at hun ikke vil svare på spørsmålet hans. Han synes dette er rart for hun burde jo kunne svare om hva dette med kreftuttalelsene i boken betyr. En del mennesker skriver at de mener at man bør være hyggelig og ikke skrive om dette på hennes instragram / kommentarfeltet.  

Hva tenker dere om dette ? Kan vi misforstå dette med kreftuttalelsen til kjæresten hennes ? 

Anonymkode: ca066...98c

Enig med Kayia her - bryr meg "der jeg er høyest når jeg plukker poteter" som min mor pleide å si. Jeg skjønner jo at Mærta ikke vil svare på spørsmål om hans bok da - det må han da klare selv!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Lillemus skrev:

Enig med Kayia her - bryr meg "der jeg er høyest når jeg plukker poteter" som min mor pleide å si. Jeg skjønner jo at Mærta ikke vil svare på spørsmål om hans bok da - det må han da klare selv!

 

Jeg tenker at når hun reklamerer for boken på bilde på instragram så burde hun kunne svare på et såpass alvorlig spørsmål som en av brukerne spør om. Han spør om dette med kreftuttalelsene og hva det innebærer men hun vil ikke svare.  Hun svarer at kjæresten kan svare på det når han kommer til Norge og sksl utgi boken i november. Men nå ble det heldigvis stoppet av forlaget  :)

Anonymkode: ca066...98c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes at Martha opptrer sykt med å ikke kunne forklare hva dette går ut på. Hun skylder på at pressen overdriver dette med kreft. Men gjør de det?  Er virkelig glad for at hun ikke overtar tronen. Støtter brukerne  på instragram som stiller spørsmål til henne og kritiserer dette. 

Anonymkode: ca066...98c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at når hun reklamerer for boken på bilde på instragram så burde hun kunne svare på et såpass alvorlig spørsmål som en av brukerne spør om. Han spør om dette med kreftuttalelsene og hva det innebærer men hun vil ikke svare.  Hun svarer at kjæresten kan svare på det når han kommer til Norge og sksl utgi boken i november. Men nå ble det heldigvis stoppet av forlaget  :)

Anonymkode: ca066...98c

Da synes jeg faktisk hun svarer rett - hun skal da ikke behøve å stå til ansvar for det han skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Lillemus skrev:

Da synes jeg faktisk hun svarer rett - hun skal da ikke behøve å stå til ansvar for det han skriver.

Hun reklamerer for produktet på sin SoMe-konto, derfor bør hun også svare følgerne/leserne på hvorfor hun reklamerer på produktet og hvorfor hun støtter produktet, og hele dets innhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Hodestups skrev:

Hun reklamerer for produktet på sin SoMe-konto, derfor bør hun også svare følgerne/leserne på hvorfor hun reklamerer på produktet og hvorfor hun støtter produktet, og hele dets innhold.

Jeg er helt enig i det. Det virker rart at hun ikke svarer. 

Anonymkode: ca066...98c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...