Gå til innhold

Er dere misfornøyd med adm. på DOL?


Soria

Anbefalte innlegg

For orden skyld, Soria.

Vi tjener ikke penger på Doktor Online. Det koster vesentlig mer å drive tjenesten enn det vi får inn i annonseinntekter.

I en slik situasjon er ikke ustanselig kritikk et positivt bidrag.

En fortsatt vennlig hilsen

Hm! ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå var det et veldig dårlig eksempel da, for når det gjelder akkurat det spørsmålet så har det jo vært svart både opp og i mente.

Selvsagt kan det være at noe har gått meg hus forbi:-)

Det var mye roping om hvilken regler som var brutt, uten at jeg har registrert at ADM svarte på det.

Forøvrig var jeg uenig i stengingen, men det er en annen sak:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christian Anker, lege

Du skriver dere ikke tjener på DOL. Kan ikke skjønne at eierene er villige til å drive en tjeneste de taper penger på. Det blir vel ikke opprettet en tjeneste for å være snill? ;-) Stemmer virkelig dette?

Vil ellers si meg fornøyd med DOL.

Det stemmer at Doktor Online er en underskuddsbedrift. Grunnen til at eierene likevel fortsetter er at man håper å kunne tjene penger på tjenesten etterhvert.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i alle dager folk sitter her og henger og klager, det begriper jeg ikke !

Det er ett gratis nettsted, den som ikke liker det eller er så misfornøyd, kan vel bare finne seg en annen plass. Det er da ingen som tvinger noen til å bruke DOL !!

Jeg er faktisk veldig fornøyd, og krever ikke mer enn det som ytes her. Jeg betaler da ingenting for det, og kan jo heller ikke forvente så vanvittig mye tilbake ! Du får det du betaler for, slik er det bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...