Gå til innhold

Ulike priser på treningsstudio.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har flere treningsstudio nær bostedet mitt. Jeg holder på å vurdere hvilke treningsstudio som jeg skal benytte på kalde dager/ eller dager når været er dårlig. 

Det ene treningssenteret koster 299 kr i måneden uten binding og uten innmeldingsgebyr. Jeg ønsker kun å være medlem noen måneder. De andre kostet 499 kr pluss innmeldingsgebyr på 250 kr.  Det er disse to treningssentrene som er nærmest boadressen min. Er det greit nok å trene på det billigste? Det er jo litt penger å spare selv om det ikke er så dyrt på det dyreste heller. Vet at forskjellen på treningssentrene er at det ene har skjerm der man ser veier og områder når man løper på mølle / noe det rimeligste ikke har. Men det har løpemølle også. Og jeg kan kjøpe drikke og annet inne på det dyreste treningssenter (noe jeg heller kan ha med meg). 

Ville du gått for det billigste? 

Anonymkode: a5cbe...dba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har flere treningsstudio nær bostedet mitt. Jeg holder på å vurdere hvilke treningsstudio som jeg skal benytte på kalde dager/ eller dager når været er dårlig. 

Det ene treningssenteret koster 299 kr i måneden uten binding og uten innmeldingsgebyr. Jeg ønsker kun å være medlem noen måneder. De andre kostet 499 kr pluss innmeldingsgebyr på 250 kr.  Det er disse to treningssentrene som er nærmest boadressen min. Er det greit nok å trene på det billigste? Det er jo litt penger å spare selv om det ikke er så dyrt på det dyreste heller. Vet at forskjellen på treningssentrene er at det ene har skjerm der man ser veier og områder når man løper på mølle / noe det rimeligste ikke har. Men det har løpemølle også. Og jeg kan kjøpe drikke og annet inne på det dyreste treningssenter (noe jeg heller kan ha med meg). 

Ville du gått for det billigste? 

Anonymkode: a5cbe...dba

Min erfaring er at de dyreste sentrene gjerne har et stort utvalg gruppetimer med alt fra yoga til spinning og masse annet. Er du ikke interessert i å benytte deg av slike timer, er sikkert det billigste greit nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.10.2019 den 16.07, Xtra skrev:

Min erfaring er at de dyreste sentrene gjerne har et stort utvalg gruppetimer med alt fra yoga til spinning og masse annet. Er du ikke interessert i å benytte deg av slike timer, er sikkert det billigste greit nok.

Jeg hadde en drop-in-time på det billigste treningssenteret i dag. Jeg kommer til å satse på å trene på det nå når det blir kaldt. Orker ikke å trene så mye i den kalde luften ute. :)

Anonymkode: a5cbe...dba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...