Gå til innhold

3 døgn med mørkblodig og klumpete slimete utflod utenom mensen


Blomsterfluen

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

Jeg skal ikke ha mens før om 2 uker. Denne utfloden lukter som "betennelse og råtten gammel blodpøl) og det kommer alltid ut etter jeg har tisset og det tytes ut selv om jeg tørjer meg minst 5 ganger. Det skaper illelukt i lengden. Det er små klumper i denne blodige utfloden. Kan det være livmorhalskreft, selvom jeg aldri har hatt samleie? 

Endret av Blomsterfluen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Jeg skal ikke ha mens før om 2 uker. Denne utfloden lukter som "betennelse og råtten gammel blodpøl) og det kommer alltid ut etter jeg har tisset og det tytes ut selv om jeg tørjer meg minst 5 ganger. Det skaper illelukt i lengden. Det er små klumper i denne blodige utfloden. Kan det være livmorhalskreft, selvom jeg aldri har hatt samleie? 

Det er det vel neppe, mer sannsynlig at det er en infeksjon eller noe. Har du feber eller føler deg dårlig ellers da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
6 minutter siden, Lillemus skrev:

Det er det vel neppe, mer sannsynlig at det er en infeksjon eller noe. Har du feber eller føler deg dårlig ellers da?

Jeg har ikke feber og er ikke dårlig men blir veeeldig fort fysisk sliten for tiden, sån at hjertet hopper kjempefort og jeg kan få svie i lunger av slitenhet, bare jeg går opp en liten bakke etter posten, og musklene i hofte og rygg er så stive at det sier "knak" når jeg maserer meg selv og jeg får ofte trykk i hodet av stivheten. 

Endret av Blomsterfluen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Jeg har ikke feber og er ikke dårlig men blir veeeldig fort fysisk sliten for tiden, sån at hjertet hopper kjempefort og jeg kan få svie i lunger av slitenhet, bare jeg går opp en liten bakke etter posten, og musklene i hofte og rygg er så stive at det sier "knak" når jeg maserer meg selv og jeg får ofte trykk i hodet av stivheten. 

Jeg synes du skal ringe legen, du får vel neppe time i dag, men prøv å få en time i morgen - blødninger som lukter vondt og er klumpete og helt utenfor mensen bør vel sjekkes av lege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Jeg skal ikke ha mens før om 2 uker. Denne utfloden lukter som "betennelse og råtten gammel blodpøl) og det kommer alltid ut etter jeg har tisset og det tytes ut selv om jeg tørjer meg minst 5 ganger. Det skaper illelukt i lengden. Det er små klumper i denne blodige utfloden. Kan det være livmorhalskreft, selvom jeg aldri har hatt samleie? 

Jeg ville sjekket det med legen. Men min menstruasjon har alltid kunne lukte svært dårlig tiltider og den har også en sjelden gang i blant kommet 14 dager før tid. Og legene har aldri funnet noe galt med det.  

Anonymkode: 660d7...970

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blomsterfluen
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg ville sjekket det med legen. Men min menstruasjon har alltid kunne lukte svært dårlig tiltider og den har også en sjelden gang i blant kommet 14 dager før tid. Og legene har aldri funnet noe galt med det.  

Anonymkode: 660d7...970

Jeg skal til time hos legen nå i november. Men jeg er så redd for kreft. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville sjekket det med legen. Men min menstruasjon har alltid kunne lukte svært dårlig tiltider og den har også en sjelden gang i blant kommet 14 dager før tid. Og legene har aldri funnet noe galt med det.  

Anonymkode: 660d7...970

Ok. Jeg skal til legen i november til fast time, og da tar jeg med bilder av utfloden som jeg tok i dag, på mobilen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du puttet et eller annet inn i skjeden som kanskje har forsvunnet litt inn i livmorhalsen? Eller som har laget rift eller sår på skjedeveggen? 

Anonymkode: b151d...7a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du puttet et eller annet inn i skjeden som kanskje har forsvunnet litt inn i livmorhalsen? Eller som har laget rift eller sår på skjedeveggen? 

Anonymkode: b151d...7a0

Nei, jeg har aldri puttet noe inn i kjeden, og jeg har ikke skrapt meg der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
1 minutt siden, Hodestups skrev:

Høres ut som du bør dra til legen. Dvs gynekolog. Ikke normalt.

Ja jeg skal til legen i november på fast time. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Blomsterfluen skrev:

Ja jeg skal til legen i november på fast time. 

Om det er til uka du skal til legen så er det jo ikke mange dagene, men er det stort lengre enn det ville jeg nok vurdert å be om en tidligere time. I alle fall om det blir verre eller du får smerter i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 31.10.2019 den 20.34, Lillemus skrev:

Om det er til uka du skal til legen så er det jo ikke mange dagene, men er det stort lengre enn det ville jeg nok vurdert å be om en tidligere time. I alle fall om det blir verre eller du får smerter i tillegg.

Legetimen ble forskyvet til 28 november. Jeg blør fortsatt men personalet på omsorgsboligen sier at det er nokk helt normalt. Det er rart at det er helt normalt å småblø i 2 uker.

Endret av Blomsterfluen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Legetimen ble forskyvet til 28 november. Jeg blør fortsatt men personalet på omsorgsboligen sier at det er nokk helt normalt. Det er rart at det er helt normalt å småblø i 2 uker.

Det er ikke helt normalt nei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det er ikke helt normalt nei. 

Håper bare ikke det er kreft.

Endret av Blomsterfluen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Blomsterfluen skrev:

Legetimen ble forskyvet til 28 november. Jeg blør fortsatt men personalet på omsorgsboligen sier at det er nokk helt normalt. Det er rart at det er helt normalt å småblø i 2 uker.

Om jeg husker rett så er du rundt 30 år? Slike blødninger litt i hytt og pine er vanlig i tenårene før kroppen finner sin faste rytme, men jeg vil ikke si det er normalt når man er på din alder egentlig. Hvis blødningene fremdeles er kraftige og klumpete ville jeg tatt kontakt med lege i morgen og bedt om en time fort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...