Gå til innhold

Kupton/ stoler ikke helt på råd.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ei voksen dame som har slitt med psykiske problemer i en årrekke. Tidligere gikk jeg til psykiater. Hun mente jeg hadde pstd og bipolar 2. Jeg har brukt Cisordinol i ca 19 år. Psykiateren min har aldri sagt at jeg kan ta større doser enn 40 mg. Nå tar jeg ca 26-30 mg. Var hos fastlegen. Jeg sliter med sobril og imovane avhengighet og da rådet legen min til å ta 50-60 mg Cisordinol!! Er ikke dette en alt for stor dose? Jeg er absolutt ikke psykotisk sliter bare med av at jeg tar for mye "dop" i perioder. Føler fastlegen ikke kan så mye om psykiatri og derfor spør jeg deg om råd. Bør jeg gå for 40 mg Cisordinol som maxdose? Eller kan og bør legens råd følges? Synes bare det er rart at en erfaren psykiater aldri har gitt meg råd om denne store dosen.

Takknemlig for svar.

Anonymkode: 40c6f...805

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Beklager hvis dette oppleves som mas, men er det virkelig slik at jeg bør og kan ta 50 -60 mg og ikke følge ex psykiaterens råd på max 40?

Anonymkode: 40c6f...805

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du maser ikke, men hvis jeg svarer på dette, får jeg smekk på fingrene av admin. Jeg kan si såpass som at jeg tror du har hatt en bra psykiater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, kupton skrev:

Du maser ikke, men hvis jeg svarer på dette, får jeg smekk på fingrene av admin. Jeg kan si såpass som at jeg tror du har hatt en bra psykiater.

Beklager, visste ikke at jeg spurte om noe utenfor "reglene". Det er bare så frustrerende når jeg ikke vet hvile råd jeg bør følge for synes å ha hørt at 50-60 mg Cisordinol til en oppegående og ikke psykotisk person er for mye. Men skjønner hintet fra deg! Tusen takk!!

Anonymkode: 40c6f...805

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...