Gå til innhold

Blødning 2 dager etter ikm


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skulle hatt mensen på søndag. 
Da det ikke var tegn til blod hele mandag kjøpte jeg en graaviditetstest som jeg tok tirsdag morgen. Den var negativ. 
Tirsdag formiddag kom det en liten blødning, var litt blod men mest blankt slim/veske og en mørkerød geleklump på str med en liten rosin. 
Det ble med det, har ikke blødd mer. Kommer bare blank utflod, litt mer enn vanlig men ikke mye. 
Har hatt menslignende murringer siden før helgen. 
Har også vært svimmel og litt sjelven og veldig trøtt de siste dagene. 
Kan det hende jeg er gravid? 

 

Anonymkode: f2264...b26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skulle hatt mensen på søndag. 
Da det ikke var tegn til blod hele mandag kjøpte jeg en graaviditetstest som jeg tok tirsdag morgen. Den var negativ. 
Tirsdag formiddag kom det en liten blødning, var litt blod men mest blankt slim/veske og en mørkerød geleklump på str med en liten rosin. 
Det ble med det, har ikke blødd mer. Kommer bare blank utflod, litt mer enn vanlig men ikke mye. 
Har hatt menslignende murringer siden før helgen. 
Har også vært svimmel og litt sjelven og veldig trøtt de siste dagene. 
Kan det hende jeg er gravid? 

 

Anonymkode: f2264...b26

Umulig å svare på. Du får vente noen dager og ta en ny test. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skulle hatt mensen på søndag. 
Da det ikke var tegn til blod hele mandag kjøpte jeg en graaviditetstest som jeg tok tirsdag morgen. Den var negativ. 
Tirsdag formiddag kom det en liten blødning, var litt blod men mest blankt slim/veske og en mørkerød geleklump på str med en liten rosin. 
Det ble med det, har ikke blødd mer. Kommer bare blank utflod, litt mer enn vanlig men ikke mye. 
Har hatt menslignende murringer siden før helgen. 
Har også vært svimmel og litt sjelven og veldig trøtt de siste dagene. 
Kan det hende jeg er gravid? 

 

Anonymkode: f2264...b26

Hvis du har hatt sex, så kan det hende du er gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...