Gå til innhold

Løgn, er det greit?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal prøve å fatte meg i korthet. Er i ett ferskt forhold, han er muslim, ja muslim. Han er veldig gla i flørting og tenker ikke over at jeg ser det. På gaten kikker han etter hver eneste rompe han kan se. Jeg har aldri klart helt å stole på han og følt meg trygg. Magefølelsen min sier avslutt dette. Og så er det løgnene, han påstår dette er tull. Han lyver generelt også feks om ett par ganger vi skrev sms, han stiller meg flere spm, jeg svarer og det kan gå 2-3 timer uten svar. Så begynner jeg å bli bekymret og sender forespørsler. Tankene farer så klart gjennom hodet mitt om andre ting. Så svarer han plutselig og sier at han var i skogen og hentet masse ved. Så sender han meg bilder for å bevise og sier at han ikke kunne ha med tlf. Problemet mitt er at bildene er fra dagtid og når han påstår han var avgårde er det bekk mørkt. Dette hjelper ikke akkurat på magefølelsen min. 

Anonymkode: 1fe3e...f25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal prøve å fatte meg i korthet. Er i ett ferskt forhold, han er muslim, ja muslim. Han er veldig gla i flørting og tenker ikke over at jeg ser det. På gaten kikker han etter hver eneste rompe han kan se. Jeg har aldri klart helt å stole på han og følt meg trygg. Magefølelsen min sier avslutt dette. Og så er det løgnene, han påstår dette er tull. Han lyver generelt også feks om ett par ganger vi skrev sms, han stiller meg flere spm, jeg svarer og det kan gå 2-3 timer uten svar. Så begynner jeg å bli bekymret og sender forespørsler. Tankene farer så klart gjennom hodet mitt om andre ting. Så svarer han plutselig og sier at han var i skogen og hentet masse ved. Så sender han meg bilder for å bevise og sier at han ikke kunne ha med tlf. Problemet mitt er at bildene er fra dagtid og når han påstår han var avgårde er det bekk mørkt. Dette hjelper ikke akkurat på magefølelsen min. 

Anonymkode: 1fe3e...f25

Løgn er ikke greit. Jeg har en søster som er gift med en muslim og det fungerer helt fint. Så har jeg utallige eksempler på kvinner jeg kjenner som virkelig har blitt såret i forhold til muslimske menn. Tror ikke vi helt klarer å fatte hvor stor kulturforskjellene er og hvordan de tenker. I mange muslimske kulturer har ikke kvinner noe med å spørre hvor mannen er eller hva han gjør på. Han er overlegen kvinnen og kan gjøre som han vil.  Mange muslimske menn ser på norske kvinner som lett på tråen og er mest interessert i et seksuelt forhold . Skal de ha en kone tenker de ofte anderledes og vil velge en muslim . Muslimske menn har ofte større respekt for sin familie eller mor enn for sin kjæreste osv. En del muslimske menn har en annen tanke om løgn, lyger du er du lur ikke umoralsk. 

Anonymkode: aa59b...d95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal prøve å fatte meg i korthet. Er i ett ferskt forhold, han er muslim, ja muslim. Han er veldig gla i flørting og tenker ikke over at jeg ser det. På gaten kikker han etter hver eneste rompe han kan se. Jeg har aldri klart helt å stole på han og følt meg trygg. Magefølelsen min sier avslutt dette. Og så er det løgnene, han påstår dette er tull.

Flørting synes jeg er helt ok, men man trenger ikke ha øyne på stilker når man er med dama. Husk at du også har lov til å flørte. Husk også at flørting og irritasjonen over det ofte handler om egen usikkerhet (din altså).

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han lyver generelt også feks om ett par ganger vi skrev sms, han stiller meg flere spm, jeg svarer og det kan gå 2-3 timer uten svar. Så begynner jeg å bli bekymret og sender forespørsler. Tankene farer så klart gjennom hodet mitt om andre ting.

Jeg får en lei følelse om at du er svært sjalu. La fyren svare når han svarer, ikke mas. At du blir bekymret er ikke noe jeg synes du kan skylde på ham for.

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så svarer han plutselig og sier at han var i skogen og hentet masse ved. Så sender han meg bilder for å bevise og sier at han ikke kunne ha med tlf. Problemet mitt er at bildene er fra dagtid og når han påstår han var avgårde er det bekk mørkt. Dette hjelper ikke akkurat på magefølelsen min. 

Anonymkode: 1fe3e...f25

Men da er det vel bare å si det til ham? At bildene ikke stemmer?

Jeg synes det blir helt sinnsykt at man skal drive å sende bilder for å bevise at man driver med noe. Om han juger og driver på med andre ting kan jeg ikke svare på, men av det du skriver høres du ikke helt enkel ut å være i forhold med heller. Det kan så klart være måten du skriver på og hva du velger ta med, men det er mye her som gjør at jeg stusser på om det er liv laga for dette forholdet.

 

Anonymkode: 0c72d...cd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Jeg tror ikke er jeg unormalt sjalu. Han driver med turister hele dagen så sånn sett har han jo kontakt med damer og må "flørte" med de for å få de i humør og skape en god dag for de. Men når blikkene blir lange etter hver rompe så føler jeg det ubehagelig. Han gir meg dessverre også beskjed om ingen kaffe med noen menn og om jeg nevner noe som har hendt med min guttevenner så blir han sint og sier det vil jeg ikke høre noe om. Med bildene så løy han og det er ikke bildebevis det er snakk om. Da har dere misforstått eller jeg forklart meg feil. Det går 3 timer før han svarer og så sier han at han har vært i fjellet men på det tidspunktet er det bekk mørkt. Bildene er på dagtid. Altså lyver han om hva han driver med. Det er det som sårer meg. Om han er med venner, familie eller ja drikker så må han få liv til det. 

Anonymkode: 1fe3e...f25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. Jeg tror ikke er jeg unormalt sjalu. Han driver med turister hele dagen så sånn sett har han jo kontakt med damer og må "flørte" med de for å få de i humør og skape en god dag for de. Men når blikkene blir lange etter hver rompe så føler jeg det ubehagelig. Han gir meg dessverre også beskjed om ingen kaffe med noen menn og om jeg nevner noe som har hendt med min guttevenner så blir han sint og sier det vil jeg ikke høre noe om. Med bildene så løy han og det er ikke bildebevis det er snakk om. Da har dere misforstått eller jeg forklart meg feil. Det går 3 timer før han svarer og så sier han at han har vært i fjellet men på det tidspunktet er det bekk mørkt. Bildene er på dagtid. Altså lyver han om hva han driver med. Det er det som sårer meg. Om han er med venner, familie eller ja drikker så må han få liv til det. 

Anonymkode: 1fe3e...f25

De fleste titter jo på andre, jeg gjør det i lange baner og jeg håper kjæresten min også gjør det, men det er ikke ofte jeg klarer å ta ham på fersken. Og siden det er så sjeldent jeg klarer det så synes jeg bare det er morsomt når jeg gjør det - men om han åpenlyst hadde glodd på alt av damer så hadde det vært både flaut og avtennende. Kunsten er å titte diskret og ikke gjøre partneren din forlegen.

Når det gjelder denne fyren du henger med så er det bare en ting å si - dump ham. Hvorfor skal det være andre regler for deg enn for ham?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. Jeg tror ikke er jeg unormalt sjalu. Han driver med turister hele dagen så sånn sett har han jo kontakt med damer og må "flørte" med de for å få de i humør og skape en god dag for de. Men når blikkene blir lange etter hver rompe så føler jeg det ubehagelig. Han gir meg dessverre også beskjed om ingen kaffe med noen menn og om jeg nevner noe som har hendt med min guttevenner så blir han sint og sier det vil jeg ikke høre noe om. Med bildene så løy han og det er ikke bildebevis det er snakk om. Da har dere misforstått eller jeg forklart meg feil. Det går 3 timer før han svarer og så sier han at han har vært i fjellet men på det tidspunktet er det bekk mørkt. Bildene er på dagtid. Altså lyver han om hva han driver med. Det er det som sårer meg. Om han er med venner, familie eller ja drikker så må han få liv til det. 

Anonymkode: 1fe3e...f25

Dersom det er andre regler for deg enn andre er det klart du ikke skal finne deg i det. 

Angående bilder forsto jeg deg riktig, skjønner bare ikke at du ikke tar det opp med ham. Et forhold hvor man driver å sender "bildebevis" for å bli trodd er uansett veldig umodent og destruktivt forhold i mine øyne.

Anonymkode: 0c72d...cd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...