Gå til innhold

Jeg blir ikke trodd eller hørt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når jeg sier at jeg ikke vil leve mer og stiller konstruktive spørsmål rundt hvorfor jeg skal leve et liv som er mer vondt enn godt. 

Kanskje det ikke finnes svar på det?

Det å bli avvist gjør ting bare enda verre. Men jeg skal ikke kjempe for å bli trodd. Jeg orker ikke den kampen oppå alt annet. 

Anonymkode: d9ec3...222

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg sier at jeg ikke vil leve mer og stiller konstruktive spørsmål rundt hvorfor jeg skal leve et liv som er mer vondt enn godt. 

Kanskje det ikke finnes svar på det?

Det å bli avvist gjør ting bare enda verre. Men jeg skal ikke kjempe for å bli trodd. Jeg orker ikke den kampen oppå alt annet. 

Anonymkode: d9ec3...222

Hvem har du blitt avvist av? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg sier at jeg ikke vil leve mer og stiller konstruktive spørsmål rundt hvorfor jeg skal leve et liv som er mer vondt enn godt. 

Kanskje det ikke finnes svar på det?

Det å bli avvist gjør ting bare enda verre. Men jeg skal ikke kjempe for å bli trodd. Jeg orker ikke den kampen oppå alt annet. 

Anonymkode: d9ec3...222

hvordan vil du bli møtt?

Anonymkode: 80709...0bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg sier at jeg ikke vil leve mer og stiller konstruktive spørsmål rundt hvorfor jeg skal leve et liv som er mer vondt enn godt. 

Kanskje det ikke finnes svar på det?

Det å bli avvist gjør ting bare enda verre. Men jeg skal ikke kjempe for å bli trodd. Jeg orker ikke den kampen oppå alt annet. 

Anonymkode: d9ec3...222

Jeg tror ingen andre kan svare på spørsmålet om hvorfor du skal leve, akkurat det spørsmålet må du besvare selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, frosken skrev:

Jeg tror ingen andre kan svare på spørsmålet om hvorfor du skal leve, akkurat det spørsmålet må du besvare selv. 

Også når man er angt nede og ser lite håp for fremtiden selv? 

Anonymkode: d9ec3...222

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Også når man er angt nede og ser lite håp for fremtiden selv? 

Anonymkode: d9ec3...222

Det andre kan hjelpe deg med er å drøfte hva du kan gjøre i denne perioden som er så tung. Hvordan du kan ta best mulig vare på deg selv og din egen helse. Spørsmålet om hvorfor du skal holde ut, har det ingen hensikt at andre forsøker å besvare. Du kan finne gode svar på ditt spørsmål selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, frosken skrev:

Det andre kan hjelpe deg med er å drøfte hva du kan gjøre i denne perioden som er så tung. Hvordan du kan ta best mulig vare på deg selv og din egen helse. Spørsmålet om hvorfor du skal holde ut, har det ingen hensikt at andre forsøker å besvare. Du kan finne gode svar på ditt spørsmål selv. 

Ok.

Anonymkode: d9ec3...222

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at dere tar det jeg skriver på alvor og gir råd. Setter stor pris på det, det gjør det litt lettere for meg. 

Anonymkode: d9ec3...222

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for at dere tar det jeg skriver på alvor og gir råd. Setter stor pris på det, det gjør det litt lettere for meg. 

Anonymkode: d9ec3...222

Hva blir lettere for deg ved akkurat disse svarene?

Anonymkode: edaa9...154

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Admin skrev:

Tråden er ryddet for oppfording til brudd på Norsk lov.

Admin

Har jeg brutt noen regler? I så fall beklager jeg det. 

Anonymkode: d9ec3...222

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har jeg brutt noen regler? I så fall beklager jeg det. 

Anonymkode: d9ec3...222

Nei, ikke du. Det var en som anbefalte deg å prøve et narkotikum, noe som er brudd på norsk lov.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...