Gå til innhold

Gunhild S er ledig på torget


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gargamel
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er hun SÅ flott?

Anonymkode: 0b01b...3da

Ja, det er hun.

Annie Lennox var på topp da jeg kom i puberteten, så kort hår er bare et pluss.

Jeg har det bra der jeg er, og kommer ikke til å løpe noe sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gargamel skrev:

Ja, det er hun.

Annie Lennox var på topp da jeg kom i puberteten, så kort hår er bare et pluss.

Jeg har det bra der jeg er, og kommer ikke til å løpe noe sted.

Bra du har det bra der du er :) men ellers enig - hun er en svært vakker dame! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er hun SÅ flott?

Anonymkode: 0b01b...3da

Ja, hun er knallflott. Men om jeg hadde vært mann så hadde jeg nok ikke løpt etter henne, hun har en livsstil på alle måter som ikke passer meg akkurat. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gunhild er i toppsjiktet, det sier seg selv. Hun dukker vel opp med en akademiker neste gang, lege/professor/politiker i EAT eller FN, like barn leker tross alt best.

Anonymkode: ed505...c80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Vet ikke helt om jeg lever opp til hennesstandard. Hun bruker jo privatfly og reiser rundt og snakker om EAT. Og problemer med klimaet (!). Hykleri er ikke noe jeg tenner på heller.

Liker damer som er litt rundere enn henne, men på den andre siden hadde jeg hatt null sjans! Så det går nok begge veier. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Worrysome plenty skrev:

Vet ikke helt om jeg lever opp til hennesstandard. Hun bruker jo privatfly og reiser rundt og snakker om EAT. Og problemer med klimaet (!). Hykleri er ikke noe jeg tenner på heller.

Liker damer som er litt rundere enn henne, men på den andre siden hadde jeg hatt null sjans! Så det går nok begge veier. :?

Ja, runde damer over 50 er digg! Men kanskje med en øvre grense på 70. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Bjørnensover skrev:

Ja, runde damer over 50 er digg! Men kanskje med en øvre grense på 70. 

Jeg liker deg, Bjørnen! ;) Jeg kjøpte meg nye ski på lørdag og det kom for en dag at jeg nok veier noen kilo mer enn kjæresten trodde så nå bare erter han meg - "Nå må du spise nok så felleskiene holder seg nedpå!" 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lillemus skrev:

Jeg liker deg, Bjørnen! ;) Jeg kjøpte meg nye ski på lørdag og det kom for en dag at jeg nok veier noen kilo mer enn kjæresten trodde så nå bare erter han meg - "Nå må du spise nok så felleskiene holder seg nedpå!" 🤪

Hehe du høres perfekt ut i mine ører:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Bjørnensover skrev:

Hehe du høres perfekt ut i mine ører:)

Jeg er så perfekt at! 😂 Han klager nå ikke og liker godt å "leke" med meg. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå menn, skal dere løpe?;)

Anonymkode: f4446...8c5

Hei

som kvinne, må jeg bare meddele at hun er ,» min type» kvinne, utseendemessig.

men det at hun flyr verden rundt og ber folk spise mindre kjøtt... det trekker veldig ned.

hvis hun lot være all pratingen om Ikke å spise kjøtt, så hadde jeg likt henne bedre!

da hadde hun også kunnet ha sjangsen på meg:-), men nå nyter jeg biffsteking og maillardeffekten, men siden jeg sjelden flyr, steker jeg kjøtt til andre med glede og god samvittighet.

kvinner ser alle best ut med kort hår:-) og gjerne grått også, de ser freshere ut og yngre 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Madelenemie skrev:

Hei

som kvinne, må jeg bare meddele at hun er ,» min type» kvinne, utseendemessig.

men det at hun flyr verden rundt og ber folk spise mindre kjøtt... det trekker veldig ned.

hvis hun lot være all pratingen om Ikke å spise kjøtt, så hadde jeg likt henne bedre!

da hadde hun også kunnet ha sjangsen på meg:-), men nå nyter jeg biffsteking og maillardeffekten, men siden jeg sjelden flyr, steker jeg kjøtt til andre med glede og god samvittighet.

kvinner ser alle best ut med kort hår:-) og gjerne grått også, de ser freshere ut og yngre 😊

Hø... Der er ikke jeg enig i alle fall :) Kvinner ser best ut med langt hår! Det er feminint. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hodestups skrev:

Hø... Der er ikke jeg enig i alle fall :) Kvinner ser best ut med langt hår! Det er feminint. 

Det er en aldersgrense hvor langt hår ikke er særlig pent på de fleste damer. Jeg tenker rundt 50-55 år. Da bør man klippe lokkene, ellers ser man bare gamlere ut er min mening.

Anonymkode: f4446...8c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er en aldersgrense hvor langt hår ikke er særlig pent på de fleste damer. Jeg tenker rundt 50-55 år. Da bør man klippe lokkene, ellers ser man bare gamlere ut er min mening.

Anonymkode: f4446...8c5

Nå må du gi deg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er en aldersgrense hvor langt hår ikke er særlig pent på de fleste damer. Jeg tenker rundt 50-55 år. Da bør man klippe lokkene, ellers ser man bare gamlere ut er min mening.

Anonymkode: f4446...8c5

Jeg har halvlang hår og er fornøyd med det.  Så får andre mene hva de vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...