Gå til innhold

Gunhild S er ledig på torget


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida
5 minutter siden, Gargamel skrev:

Jeg tror i alle fall ikke man når så langt uten å ha en tøff side. Han må holde lønnsutgiftene nede, være kjapp til å bytte ut folk som ikke fungerer etc.

Gunhild S ville fortsatt vært pen, men kjedelig med langt hår. Det samme med Jamie Lee Curtis og Pernille Sørensen. Kule og selvsikre damer som tør å være annerledes. Det signaliserer at de har andre ting i hodet enn å tiltrekke seg menn (no offence til dere med langt hår. Jeg sa ikke at de med langt hår ikke har andre ting i hodet)

For de fleste damer er det nok tryggest å satse på langt hår. Ellers tiltrekker de seg bare særinger. Jeg har inntryk kav at de fleste menn klart foretrekker langt hår.

Ha ha, det var jammen godt du tok med det du skrev i parantes der 😀

Gunhild er flott uansett hun. Til og med helt uten hår :)

Endret av Nicklusheletida
.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

37 minutter siden, Gargamel skrev:

Gunhild S ville fortsatt vært pen, men kjedelig med langt hår. Det samme med Jamie Lee Curtis og Pernille Sørensen. Kule og selvsikre damer som tør å være annerledes. Det signaliserer at de har andre ting i hodet enn å tiltrekke seg menn (no offence til dere med langt hår. Jeg sa ikke at de med langt hår ikke har andre ting i hodet)

For de fleste damer er det nok tryggest å satse på langt hår. Ellers tiltrekker de seg bare særinger. Jeg har inntryk kav at de fleste menn klart foretrekker langt hår.

Nå ble jeg overrasket over at det er du som skrev dette😅 

 

Endret av cilie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er det vel noe i personlige preferanser og? Jeg synes de fleste jeg kjenner absolutt er penest med lengde på håret. Jeg liker også feks Bradley Cooper best med lengde på håret og gjerne skjegg - som i A star is born, men antar andre vil foretrekke han i den mer korthåret varianten. 

Endret av cilie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
8 minutter siden, cilie skrev:

Nå ble jeg overrasket over at det er du som skrev dette😅 

 

Nå ble jeg litt nyssgjerrig på hvorfor du ble overrasket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Gargamel skrev:

Nå ble jeg litt nyssgjerrig på hvorfor du ble overrasket.

Fordi jeg først trodde det var en anonym bruker. Og fordi jeg synes argumentasjonen er utypisk deg. Kanskje de nettopp har kort hår fordi de synes det er finest? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
Akkurat nå, cilie skrev:

Fordi jeg først trodde det var en anonym bruker. Og fordi jeg synes argumentasjonen er utypisk deg. Kanskje de nettopp har kort hår fordi de synes det er finest? 

Ja det er kanskje utypisk at jeg høres ut som en slags feminist.

Jeg har sympati for gammeldags feminisme som sier at kvinner og menn er like bra og at alle kan kle seg som de vil, ligge med hvem de vil og gjøre som de vil. Det er rasjonelle og liberale standpunkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes gamle damer kan kle kort hår. Men da må det være ganske kort, ikke sånn 10-15 cm, da ser det ustelt ut. 

Men unge damer med kort hår er litt sånn "feminist-,se at jeg skiller meg ut-greie". 

Anonymkode: db6a4...b4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Gargamel skrev:

Ja det er kanskje utypisk at jeg høres ut som en slags feminist.

Jeg har sympati for gammeldags feminisme som sier at kvinner og menn er like bra og at alle kan kle seg som de vil, ligge med hvem de vil og gjøre som de vil. Det er rasjonelle og liberale standpunkt.

Det er skadelig for samfunnet å liberalisere seksualiteten. At man kan ligge med hvem man vil? Bare ligge rundt uten forpliktelser, eller hva mener du?

Anonymkode: db6a4...b4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, cilie skrev:

Kanskje de nettopp har kort hår fordi de synes det er finest? 

Nettopp. Det er smak og behag. Ikke alle synes de kler kort hår, og ikke alle synes de kler langt hår. Mange synes de kler langt hår og noen (skriver noen fordi det nok er fåtallet) synes de kler best kort hår. ☺️

Anonymkode: f4446...8c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes gamle damer kan kle kort hår. Men da må det være ganske kort, ikke sånn 10-15 cm, da ser det ustelt ut. 

Anonymkode: db6a4...b4d

Ikke enig, eldre alminnelige damer som har mistet litt av særpreget og spensten i ansiktet blir lite pene med kort-kort hår. Vakre eldre kvinner kan kle også det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er en myte at kvinner med kort hår er selvsikre feminist-typer som står på barrikadene og gjør seg til og skaper oppmerksomhet. Jeg har hatt kort hår siden jeg var i 20-årene fordi ansiktet mitt rett og slett kler best kort hår, og jeg er absolutt ikke en selvsikker kvinne med noe godt selvbilde.  

Anonymkode: f4446...8c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes gamle damer kan kle kort hår. Men da må det være ganske kort, ikke sånn 10-15 cm, da ser det ustelt ut. 

Men unge damer med kort hår er litt sånn "feminist-,se at jeg skiller meg ut-greie". 

Anonymkode: db6a4...b4d

Og jeg tenker motsatt. Unge og vakre kan kle det meste. Eldre damer ser yngst ut med litt lengde på håret. Kort hår gjør ansiktet mer markert.

Vibeke Løkkeberg er 74 år. Jeg tror ikke hun bør ha kort hår . Da er hun liksom ikke lenger Vibeke Løkkeberg 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Xtra skrev:

Ikke enig, eldre alminnelige damer som har mistet litt av særpreget og spensten i ansiktet blir lite pene med kort-kort hår. Vakre eldre kvinner kan kle også det.

Hvem definerer hvilke eldre kvinner som er "mindre pene" og hvem som er "vakre"? Også her er smaken som baken. Heldigvis. ☺️

Anonymkode: f4446...8c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nærmer seksti og har langt hår. Har det stort sett satt opp og er nøye med å stelle det. Syns faktisk det er mye lettere med langt hår og jeg slipper å klippe det hele tiden. Dessuten liker min mann langt hår. 

Anonymkode: 52406...cb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er skadelig for samfunnet å liberalisere seksualiteten. At man kan ligge med hvem man vil? Bare ligge rundt uten forpliktelser, eller hva mener du?

Anonymkode: db6a4...b4d

Jeg mener at stat, kirke, moske og familien ikke skal bestemme hvem man deler seng med. Frihet rett og slett. Man kan for eksempel bruke friheten til å leve i sølibat. Det er det ikke alle som får lov til.

Nå sporer vi fullstendig av, men det er min feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Gargamel skrev:

Jeg mener at stat, kirke, moske og familien ikke skal bestemme hvem man deler seng med. Frihet rett og slett. Man kan for eksempel bruke friheten til å leve i sølibat. Det er det ikke alle som får lov til.

Nå sporer vi fullstendig av, men det er min feil.

Ubegrenset frihet kan ha sin pris. 

Anonymkode: 52406...cb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Gargamel skrev:

Jeg mener at stat, kirke, moske og familien ikke skal bestemme hvem man deler seng med. Frihet rett og slett. Man kan for eksempel bruke friheten til å leve i sølibat. Det er det ikke alle som får lov til.

Nå sporer vi fullstendig av, men det er min feil.

Nei, man har jo sine egne valg, men staten bør jo ha sine prinsipper, sin moral og det bør være tabu å være flyfille for å si det sånn. 

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ubegrenset frihet kan ha sin pris. 

Anonymkode: 52406...cb7

Nettopp.

Anonymkode: db6a4...b4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er en flott vakker dame. Jeg synes at hun virker som en  tøff, og sterk person. Beundrer styrken hennes. 

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...