Gå til innhold

Kupton- på vei inn i hypomani.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg blir absolutt ikke trøtt om kveldene og tror jeg er på vei inn i hypomani. Bruker 30 mg Cisordinol, men det gjør meg ikke trøtt. Går ikke lengre til psykiater og har prøvd å få tak i fastlegen min i dag, men hun ringte meg aldri tilbake.. Hun er ikke på jobb før torsdag igjen.. Hva kan jeg selv gjøre? Vil huske psykiateren min sa til meg at jeg kunne ta opp til 40 mg. Ville du gitt grønt lys for det?? Det er 7 år siden jeg gikk til psykiater så husker ikke så godt, særlig ikke når jeg er så gira. Har ingen andre medisiner å ta.

Anonymkode: 1257d...53e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan vel spørre i morgen om du ikke fikk svar av fastlegen i dag? Eventuelt ringe til legevakt?

Det er forbudt for alle her inne å svare på dosespørsmål, uavhengig av om det er Cisordinol eller Sobril dessverre.

Du må selv ta ansvar for om du vil gjøre dette eller ikke hvis du ikke får snakket med lege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir absolutt ikke trøtt om kveldene og tror jeg er på vei inn i hypomani. Bruker 30 mg Cisordinol, men det gjør meg ikke trøtt. Går ikke lengre til psykiater og har prøvd å få tak i fastlegen min i dag, men hun ringte meg aldri tilbake.. Hun er ikke på jobb før torsdag igjen.. Hva kan jeg selv gjøre? Vil huske psykiateren min sa til meg at jeg kunne ta opp til 40 mg. Ville du gitt grønt lys for det?? Det er 7 år siden jeg gikk til psykiater så husker ikke så godt, særlig ikke når jeg er så gira. Har ingen andre medisiner å ta.

Anonymkode: 1257d...53e

Du kan også lese på felleskatalogen.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar sjansen på et dosesvar: Hvis psykiateren din sa dette til deg for 7 år siden, ser jeg ingen grunn til å ikke stole på det selv om det har gått noen år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, kupton skrev:

Jeg tar sjansen på et dosesvar: Hvis psykiateren din sa dette til deg for 7 år siden, ser jeg ingen grunn til å ikke stole på det selv om det har gått noen år.

Tusen takk kupton for svar. Setter pris på at du ikke er en "firkant" av en person. Du hjalp meg veldig mye nå. TAKK.

Anonymkode: 1257d...53e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...