Gå til innhold

Hvem har størst sannsynlighet for og være barnefaren?


A.b.c

Anbefalte innlegg

Har hatt sex med 2 menn den sammen mnd. 

Mens første dag er 16 OKT, jeg hadde sex med mann 1 den 25 OKT, syklusdag 10. 

Jeg har en regelmessig mens på alt fra 26-28 dager, mer 26-27 dager. 

Den andre mannen hadde jeg sex med 6/NOV - syklusdag 22. 

Hvem har størst sjanger for og være far mann 1 eller mann 2? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, A.b.c skrev:

Har hatt sex med 2 menn den sammen mnd. 

Mens første dag er 16 OKT, jeg hadde sex med mann 1 den 25 OKT, syklusdag 10. 

Jeg har en regelmessig mens på alt fra 26-28 dager, mer 26-27 dager. 

Den andre mannen hadde jeg sex med 6/NOV - syklusdag 22. 

Hvem har størst sjanger for og være far mann 1 eller mann 2? 

Jeg vil si at det er liten tvil om at det er mann1 som er faren. På syklusdag 22 er du ferdig med eggløsningen for nesten 10 dager siden. På syklusdag 10 er eggløsningen nært forestående og sædceller kan leve inne i kvinnen i noen dager i påvente av et modent egg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann 1. Hadde selv samme syklus som deg. Ble gravid ved samleie 9. syklusdag i et av mine svangerskap.

22. syklusdag er for sent, i alle tilfeller. 

Anonymkode: 6092b...823

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mann 2, tror jeg.

Anonymkode: 6509d...c68

Jeg vil gjerne høre hvorfor du tror hun har klart å bli gravid ca. 8-10 dager etter at eggløsningen er over? Forutsetter her at hun har en stabil syklus og det høres det jo ut som hun har.

Endret av Lillemus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikkerheten kommer nok av at en ikke vet nøyaktig når tid eggløsning er. 

Har en stabil syklus, da mellom 26-28 dager. Men tenk om den har kommet senere denne mnd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, A.b.c skrev:

Men tenk om den har kommet senere denne mnd. 

Den har jo ikke det, når situasjonen er slik:

52 minutter siden, A.b.c skrev:

Har en stabil syklus, da mellom 26-28 dager.

Hadde du hatt en syklus med store variasjoner, hadde situasjonen vært en annen. Nå synes jeg du konstruerer tilleggsproblemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, A.b.c skrev:

Andre som har noen meninger? 

Jeg har ganske sterke meninger om kjerringer som ligger rundt med forskjellige menn, men tipper at du ikke ønsker å høre dem. 

Anonymkode: 75610...361

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ganske sterke meninger om kjerringer som ligger rundt med forskjellige menn, men tipper at du ikke ønsker å høre dem. 

Anonymkode: 75610...361

For alt du vet kan disse to være de eneste to hun har ligget med i løpet av en periode på flere år.

Og hva med menn som ligger med flere kvinner de ikke er kjæreste med? Har du like sterke meninger om disse også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Lillemus skrev:

For alt du vet kan disse to være de eneste to hun har ligget med i løpet av en periode på flere år.

Og hva med menn som ligger med flere kvinner de ikke er kjæreste med? Har du like sterke meninger om disse også?

Selvfølgelig, jeg skiller ikke på menn og kvinner. Om det så hadde vært de to hun hadde ligget med i løpet av 50 år hadde det ikke utgjort noen forskjell for min mening om saken. 

Anonymkode: 75610...361

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig, jeg skiller ikke på menn og kvinner. Om det så hadde vært de to hun hadde ligget med i løpet av 50 år hadde det ikke utgjort noen forskjell for min mening om saken. 

Anonymkode: 75610...361

Så du mener at når man blir sammen med noen, uansett alder og livssituasjon, så skal man holde sammen resten av livet? Og dersom man av en eller annen grunn skulle bli alene så skal man være enslig og seksuelt avholdende resten av livet? Eller er det en forskjell på om det er to uker eller to år mellom at man ligger med to ulike?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Lillemus skrev:

Så du mener at når man blir sammen med noen, uansett alder og livssituasjon, så skal man holde sammen resten av livet? Og dersom man av en eller annen grunn skulle bli alene så skal man være enslig og seksuelt avholdende resten av livet? Eller er det en forskjell på om det er to uker eller to år mellom at man ligger med to ulike?

Ja, med unntak av psykisk og fysisk mishandling selvfølgelig. Men er man gift, er man gift. Er man ikke gift så spiller det egentlig ingen rolle om man har seg med 2 menn eller 50 menn, det er like ille.

Anonymkode: 75610...361

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...