Gå til innhold

Kupton tre netter uten søvn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil jeg sovne snart?  Har schizofreni vis det har noen betydning. 

Anonymkode: b2f1b...763

Sover du på dagen da? Siden du skriver at du ikke har sovet på 3 netter?

Anonymkode: a3716...3cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke sovet...er helt utslitt men ikke trøtt. 

Anonymkode: b2f1b...763

Du må få noe å sove på da, seroquel? Jeg hadde vært helt ødelagt uten søvn i tre netter. Er det uten en natt og jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sovet i det hele tatt, har prøvd å sove både dag og natt. Hodet vil bare ikke sovne. Har skjed før og dette da søkte jeg hjelp etter 3 netter våken.  Håper å klare meg uten hjelp og sovne av meg selv til slutt, derfor spørsmålet mitt til Kupton. Nå går det mot natt igjen så får se i natt da. Begynner å slite på ,klarer ikke lenger noen form for stimuli hverken lyd,lys eller bevegelser.

Har ikke lyst til å ta seroqel eller noe annet antipsykotika, Imovane kanskje men da må jeg inn,har ikke lyst.

Anonymkode: b2f1b...763

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke sovet i det hele tatt, har prøvd å sove både dag og natt. Hodet vil bare ikke sovne. Har skjed før og dette da søkte jeg hjelp etter 3 netter våken.  Håper å klare meg uten hjelp og sovne av meg selv til slutt, derfor spørsmålet mitt til Kupton. Nå går det mot natt igjen så får se i natt da. Begynner å slite på ,klarer ikke lenger noen form for stimuli hverken lyd,lys eller bevegelser.

Har ikke lyst til å ta seroqel eller noe annet antipsykotika, Imovane kanskje men da må jeg inn,har ikke lyst.

Anonymkode: b2f1b...763

Hvis du ikke får sove og har schizofreni må du jo ta ap, ellers tipper det over. Da blir du ihvertfall innlagt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil si jeg har god kontroll, noe stemmer hører jeg men det er på samme nivå som som når jeg har gått på lav dose AP.  Ser det ann til i morgen og vis jeg ikke sovert i natt heller så er det kanskje en snill lege på DPS som kan skrive ut et par sovetabletter til meg. Begynte ikke på AP igjen nå når jeg endelig har kommet av.

Anonymkode: b2f1b...763

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke sovet i det hele tatt, har prøvd å sove både dag og natt. Hodet vil bare ikke sovne. Har skjed før og dette da søkte jeg hjelp etter 3 netter våken.  Håper å klare meg uten hjelp og sovne av meg selv til slutt, derfor spørsmålet mitt til Kupton. Nå går det mot natt igjen så får se i natt da. Begynner å slite på ,klarer ikke lenger noen form for stimuli hverken lyd,lys eller bevegelser.

Har ikke lyst til å ta seroqel eller noe annet antipsykotika, Imovane kanskje men da må jeg inn,har ikke lyst.

Anonymkode: b2f1b...763

Er du oppstemt? Mer snakkesalig enn vanlig? Eller er du egentlig trøtt?

Forresten litt rart at du ikke har sovetabletter liggende hjemme hos deg.. kan du ikke dra til fastlegen å be han skrive ut resept til deg så kan du ha liggendes til de gangene du trenger det?

Anonymkode: a3716...3cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei ikke oppstemt, rolig nesten uten tanker.Ikke trøtt bare sliten. Har ingen kontakt med fastlege. 

Anonymkode: b2f1b...763

Har du bråkuttet Seroquel? 

Anonymkode: e8ff1...8c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei ikke oppstemt, rolig nesten uten tanker.Ikke trøtt bare sliten. Har ingen kontakt med fastlege. 

Anonymkode: b2f1b...763

Du trenger jo ikke "kjenne" fastlegen din for å kunne få utskrevet sovetabletter.. sovetabletter er såpass vanlig i bruk at det skriver de ut nesten uten spørsmål.

Anonymkode: a3716...3cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre netter uten søvn!? Det er farlig du kan risikere våkendrømming eller våkenmareritt som er mye mer forvirrende og hallusinerende enn psykose. Når du ikke får drømt i sovende tilstand vil hjernen måtte drømme i våken tilstand og da vil du se rarere ting enn du noen gang har sett før. 

Anonymkode: f2496...ab0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...