Gå til innhold

Kverulering i psykiatri tråder.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I det siste ser jeg att det er mange som begynner å diskutere i tråder om psykiatri. Spessielt var det sånn for ca 1 måned siden, der en person ble anklaget for ikke å være psykotisk, da vedkommende postet mange poster om psykotiske symptomer. Jeg synes ikke det er greit att anonyme troll begynner å kverulere om en persons sykdom. 

 

Er det greit å diskutere semantikk, eller å komme med inngående spørsmål og kritikk om en persons gitte diagnose?

Anonymkode: e5a0a...17e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du verden... Hva vil du med dette innlegget? Den saken du muligens sikter til skjedde for mye lengre tid siden enn en måned. Dessuten ble det hele avsluttet greit nok ved at admin grep inn. Den saken er ute av verden for lengst.

Anonymkode: 47ee3...dc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner nå hva du mener etter å ha lest en litt kjip diskusjon mellom deg og en du kaller kverulant i en annen tråd. 

Jeg synes som deg at det er helt forkastelig å tvile på hva folk sier om egne symptomer og egen sykdom. Diagnoser er uansett ikke noe man setter selv, det er det kvalifisert helsepersonell som gjør. Så drit i den kverulanten!

Anonymkode: 47ee3...dc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv blitt meg merke i anonyme som er sjalu på at andre får hjelp på DPS og ikke hen, kverulerer om folk virkelig er syke eller syke nok, og som fraråder bruk av medisiner til folk med alvorlige diagnoser. Om det er en og samme person vet jeg sannelig ikke. 

Anonymkode: 47ee3...dc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.11.2019 den 16.58, AnonymBruker skrev:

Jeg har selv blitt meg merke i anonyme som er sjalu på at andre får hjelp på DPS og ikke hen, kverulerer om folk virkelig er syke eller syke nok, og som fraråder bruk av medisiner til folk med alvorlige diagnoser. Om det er en og samme person vet jeg sannelig ikke. 

Anonymkode: 47ee3...dc8

Og så har du de som, med brukernavn, fraråder folk å oppsøke legehjelp; "det er ikke farlig" etc. Å si sånt - det er farlig. 

Anonymkode: 6d273...85e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...